اسلایدر

دانلود بازی کم حجم تاکسی دیوونه

آپدیت آفلاین نود 32

دانلود بازی کم حجم تاکسی دیوونه

دسته بندی : <-CategoryName->

بازی تاکسی دیووانه از سری بازی های پر طرفدار زمان خود محسوب میشود Crazy Taxi هر چند این بازی برای بازی خور های امروزی و نسبت به بازی های با گرافیک بالا از گرافیک مطلوبی بر خوردارر نیست ولی خود بازی آنچنان بازیکن را در بازی غرق میکند که بازیکن احسای نمیکند مدتی از تولید این بازی میگذرد. این نسخه بدون نیاز به نصب اجرا میشود و شما هر چه با سرعت و خلاف بیشتر مسافران را به مقصد برسانید از آنها کرایه بیشتر دریافت میکنید . امیدوارم از این بازی کم حجم نهایت لذت را ببرید.

downloadدانلود با لینک مستقیم

Size حجم فایل: 19.37 مگابایت

 


برچسب‌ها: بازی کامپیوتر دانلود بازی کم حجم تاکسی دیوونه عکس خنده دار نرم افزار آندروید کامپیوتر جاوا سیمبین فیلم خنده دار انیمیشن سینمایی ایرانی سریال ایرانی سینمایی خارجی اس ام اس آهنگ تیتراژ محمد اصفهانی محسن یگانه محسن چاوشی مهدی یغمایی فرزاد فرزین رضا صادقی کلیپ خنده دار بازی آندروید جاوا سیمبین کامپیوتر آیفون (ios) قرآن طبلاوی منشاوی شحات انور آموزش ها مطالب طنز قالب و افزونه وورد پرس قالب و افزونه جوملا فارسیUltra Nitro Racers 1, 1 Crazy Taxi,
نویسنده: s ali davodi | سه شنبه 16 آبان 1391 - 20:35

 

 

دوکاتی شرکت موتورسیکلت سازی ایتالیایی است. موتورسیکلت‌های این شرکت به داشتن طرح بدنه زیبا و نیز کیفیت فنی مناسب مشهورند. موتورسیکلت‌های این شرکت در چند دسته اصلی تولید می‌شود. دوکاتی در مسابقات موتوجی‌پی و سوپربایک شرکت می‌کند و بارها برنده جایزه اول شده است. در این بازی شما با موتورهای دوکاتی به مسابقه می پردازید.

مدل گوشي :

آندروید

فرمت فایل :

apk

حجم دانلود :

44 مگابایت
برچسب‌ها: download Ducati Challenge, Ducati Challenge, Ducati Challenge for android, Ducati Challenge براي اندرويد, بازی, دانلود Ducati Challenge, دانلود Ducati Challenge براي اندرويد, دانلود بازی, رقابت دوکاتی ها, موبایل, نرم افزار Ducati Challenge براي اندرويد, نرم افزار رقابت دوکاتی ها,
نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 29 شهريور 1391 - 21:27

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها

بازی زیبا و فراموش نشدنی همراه با یگان ها و نژاد های مختلف ارتش هایی از قرون وسطی

همراه با نژاد پارش و آرش کمانگیر اسطوره ایران زمین

---------------------------------------------------

در پایان هر راند به نفرات برتر جوایز زیر اعطا می شود

ایکس باکس 360- پلی استیشن 3 – سکه های طلا و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر


نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 29 شهريور 1391 - 20:48

در اینجا برای شما ماشین بازی بسیار زیبای N.O.S. Car Speedrace v1.20 را قرار داده این . این بازی یک ماشین بازی مسابقه ای بسیار زیبا به شمار می آید . در این ماشین بازی آثار تصادف نیز مشاهده می شود و ماشین مورد نظر یا ماشین خودتان نیز خراب می شود . این ماشین بازی زیبا برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید همراه فایل SD این بازی دریافت نمایید .

 

منبع : www.PersianMob.Net

نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 25 تير 1391 - 22:49

هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای B.A.N.G. X-Mas v1.0 را آماده کرده ایم . این بازی زیبا با کیفیت فوق العاده HD می باشد که یک بازی بسیار جالب بوده که جنگی می باشد که برای کریسمس تدارک دیده شده است . شما با توپ و گلوله هایی که دارید هدف های خود را نابود می سازید . همچنین در این بازی می توانید توپ های جدید تری بخرید و نیز با زره از خود دفاع نمایید . در این بازی حرکات عجیب و خنده داری نیز به چشم می خورد .این بازی زیبا برای گوشی های آیفون و آیپاد که دارای IOS 4 به بالا تر می باشند ساخته شده است . هم اکنون می توانید این بازی را از پرشین موب ، پرتال قدرتمند موبایل دریافت نمایید و لذت ببرید .

 

منبع : www.PersianMob.Net

نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 25 تير 1391 - 22:43

نسخه جدید بازی معروف آسفالت , اینبار آسفالت 7 با نام Asphalt 7 Heat v1.0.0 ارائه شده است , این بازی یکی از بازی های معرف ماشین سواری با کیفیت فوق العاده بالا HD میباشد و دارای اتوموبیل های اسپرت و لوکس جدید جهان میباشد و همچنین دارای آهنگ های صوتی جالب هنگام رانندگی و دارای نقشه های متفاوت است , این بازی مخصوص گوشی های موبایل آیفون 3gs و آیفون 4 و 4S و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

منبع : www.PersianMob.Net
  • دانلود
  • حجم: 1.10 گیگابایت
  • رمز: www.persianmob.net

نویسنده: s ali davodi | دو شنبه 19 تير 1391 - 21:7

بازی جدید مسابقه مرگ با نام Death Racing Pro v1.01 یک بازی مسابقه ماشین میباشد که درای محیط سه بعدی میباشد , این بازی مخصوص گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا میباشد .

منبع : www.PersianMob.Net
  • دانلود
  • حجم: 11 مگابایت
  • رمز: www.persianmob.net

نویسنده: s ali davodi | دو شنبه 19 تير 1391 - 21:0

بازی دزدادن دریایی The Golden age of Piracy فیزیک بازی مبتنی بر زمان قتل عام دزدان دریایی در دریا میباشد که در آن شما با دقت و منطق خود بوسیله ساچمه های بزرگ و بمبهای آتشین به مقابله با دزدان دریایی می پردازید و آنها را شکست می دهید.در نظر داشته باشید که شرایط آب و هوایی و محدودیت های گیم پلی که تا حد زیادی روی کار شما تاثیر می گذارد.

فرمت فایل : apk

حجم دانلود : 25 مگابایت
لينك دانلود : لینک مستقیم


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391 - 18:36

 

بازی Cestos2 Party Time یک بازی آنلاینو جند نفره بسیار زیبا و سرگرم کننده برای سیستم عامل آندروید است که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.شما برای این بازی نیاز به اتصال به اینترنت دارید، چون بازی به صورت آنلاین بوده و امکان بازی به صورت آفلاین وجو ندارد. ولی چون گیم پلی بازی سنگین است ترافیک زیادی مصرف نمیکند. بازی از چند مینی گیم تشکیل شده است. شما پس از کانکت به سرور و انتخاب حریف توسط خود بازی به طور تصادفی به یکی از گیم ها متصل میشوید.به طور کلی ۶-۷ مینی گیم وجود دارد که همگی آنها یک وجه مشترک دارند.شما در تمامی آنها ۳توپ در اختیار دارید و میبایست به جهت دادن به آنها گیم موردنظر را انجام دهید. برای مثال در مینی گیم Mines شما میبایست توپ های خود را از برخورد به مین ها حفظ کنید.باقی گیم ها نیز با یکبار بازی کردن قابل درک خواهند بود.در صورت برنده شدن در پایان هر گیم به شما مقداری سکه و XP داده میشود که میتوانید از آنها برای طراحی Avatar خود استفاده کنید.نکته جالب دیگر این بازی وجود تعداد زیادی پلیر ایرانی است.

فرمت فایل : apk

حجم دانلود : 4 مگابایت
لينك دانلود : لینک مستقیم


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391 - 18:15

بازی آندروید PES 2012 Android

دسته بندی : <-CategoryName->


64920250835615782902 بازی آندروید PES 2012 Android 

بازی آندروید Pro Evolution Soccer 2012 از بهترین بازی های فوتبال برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل آندروید

 

لینک دانلود:

دانلود بازی آندروید PES 2012 HD V1.0.2


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 9:28

دانلود بازی کانتر برای آندروید Counter Strike Android

23151765190923447125 دانلود بازی کانتر برای آندروید Counter Strike Android

 

Counter Strike Portable 1.35 نام بازی فوق العاده جذاب و معروفی است که قطعا بسیاری از شما دوستان با آن آشنایی دارید و این بار می توانید این بازی زیبا را در گوشی های آندروید خود تجربه کنید .

دانلود بصورت یک پارت ۲۲ مگابایتی :

لینک های دانلود |  RapidShare  ،  MediaFire  ،  ParsaSpace

پسورد : www.clip4u.org


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 9:25

بازی آندروید سگ و گربه Cat vs Dog 1.0.7

دسته بندی : <-CategoryName->

بازی آندروید سگ و گربه Cat vs Dog 1.0.7

56819627645309376307 بازی آندروید سگ و گربه Cat vs Dog 1.0.7

 

 در بازی یک سگ و یک گربه وجود دارد که با یکدیگر می جنگند شما باید با هدف گیری مناسب اشیاء مختلفی را پرتاب کنید و حتما باید توجه داشته باشید که وزش باد نیز بر روی هدف شما می توند تاثیر گذار باشد . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و منتشر شده است .

 دانلود با لینک مستقیم

حجم : ۱ مگابایت  
 فرمت : APK  
 پسورد : www.clip4u.org

نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 9:24

هیجان را انلاین در اینترنت تجربه کنید همچنین در قرعه کشی های ماهانه این بازی شانس خود را برای برنده شدن هزاران یورو پول امتحان کنید. بازی رانندگان حرفه ای یه بازی انلاین سبک بازی های نید فور اسپید میباشد. در این بازی: ماشین جدید بخرید، ماشین کرایه کنید، برای ماشین خود قطعات جدید و اسپرت بخرید. روزانه با شرکت در مسابقات پول بدست بیاورید و مهارتهای خود را بهبود ببخشید. شما میتوانید یک تیم تشکیل دهید و با بازیکنان تیمهای دیگر مسابقه دهید.همین الان وارد بازی شوید و ماشیین خود را تیونینگ کنید.این بازی انلاین و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت های ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید ماشین خود را برای مسایقه اماده می کنید. 8 هزار یورو جایزه به قید قرعه در هر دوره توسط شرکت Mena software بلغارستان سازنده بازی به بازیکنان پرداخت میشود! همین الان وارد بازی شوید!

برای شروع رایگان بازی کلیک کنید


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 8:59

Longbow – Archery 3D v1.2

دسته بندی : <-CategoryName->

 

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا به تیراندازی آن هم با کمان علاقه مندید اما امکانات لازم برای انجام این ورزش هیجان انگیز را ندارید ؟ دیگر جای نگرانی نیست چرا که با آمدن بازی Longbow – Archery 3D شما می توانید لذت تیر اندازی با کمان را بر روی تبلت یا گوشی اندرویدی خود داشته باشید . این بازی شبیه ساز تیراندازی شما را نه تنها سرگرم می سازد بلکه با بعضی از فنون و نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد آشنا می سازد . به طور مثال وزش باد و تاثیر گذاری آن بر روی تیری که پرتاب کرده اید یکی از نکات محسوس در این بازی می باشد به طوری که گاهی برای درست به هدف زدن حتی می بایست نشانه گیری تان خارج از سیبل باشد .

 

ویژگی ها
- ۳ مرحله سختی مختلف
- استفاده از انگشت شما برای کشیدن زه کمان
- حالت ” رابین هود ” برای تجربه چالش های اضافی
- گرافیک و صدای سه بعدی
- نمایش خارق العاده بر روی گوشی و تبلت

 

 

 

hajm حجم : ۱۸٫۶۲ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )


نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391 - 11:44

بازی Modern Combat 3

دسته بندی : <-CategoryName->

Modern Combat 3

 

 

 

یکی از بهترین و جدیدترین بازی های Gameloft که اکنون با ورژن کرک شده آن در خدمت شما هستیم …
این ورژن هیچ نیازی به چک کردن لایسنس نداره
اجرای این بازی نیاز به اندروید ۲٫۱ به بالا داره …

در این بازی از موتور Unreal 3 استفاده شده و گرافیک فوق العاده اون خیره کننده هست …
شما در این بازی باید ۱۳ ماموریت مختلف از سرزمین لس آنجلس تا پاکستان رو انجام بدین که انواع Game Play مثل تعقیب و گریز , نبرد با هلی کوپتر , نابود کردن و اسکورت کردن رو شامل میشه .

قابلیت آنلاین بازی نسبت به نسخه پیشین آن یعنی Modern Combat 2 پیشرفت های زیادی کرده :

  • قابلیت بازی کردن آنلاین تا ۱۲ نفر
  • دارا بودن ۶ مپ برای بازی آنلاین
  • پشتیبانی از ۷ حالت مختلف


این بازی برای اجرا نیاز به ۱٫۳۷GB فضای خالی در SD شما داره …

DOWNLOAD


نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391 - 11:29

“پو” یک خرس پاندای تنبل و بی‌مسئولیت است که در جایی به نام “دره‌ی صلح” زندگی می‌کند که در بیرون دروازه‌های آن، دشمنان زیادی برای این سرزمین وجود دارند.

بازی موبایل Kung Fu Panda2 پاندای کونگ فو کار با فرمت جاوا

“پو” در کنار خانواده‌ی خود در فروشگاهی مشغول به کار است. او عاشق هنرهای رزمی و رشته‌ی کونگ فوست. تنها امید ساکنان این دره، پیش‌گویی پیشینیان خود مبنی بر ظهور یک قهرمان برای نابودی این دشمنان است، اما تا به حال هیچ قهرمانی میان آن‌ها پیدا نشده است. رؤیاهای “پو” با ورود به دنیای کونگ فوکاران و یادگیری این هنر در کنار پنج موجود افسانه‌ای و تحت تعلیم استاد “شیفو” در شرف به حقیقت پیوستن است. دشمن اصلی سرزمین آن‌ها، یوزپلنگ کینه‌توز و خیانت‌کاری به نام “Tai Lung” است. پس از اینکه “پو” به طور ناگهانی و بی‌خبر از همه جا، خود را میان یک رقابت می‌بیند، استادان وی، نشانه‌هایی از قهرمان افسانه‌ای گفته شده توسط پیشینیان را در او مشاهده می‌کنند. “پو” تصمیم می‌گیرد که دشمن را از بین برده و جلوی هر تهدیدی برای “دره‌ی صلح” را بگیرد… “جک بلک” پیش از این در انیمیشن‌های “داستان کوسه” و “خانواده‌ی سیمپسون” به جای شخصیت‌های اصلی صحبت کرده و “آنجلینا جولی” نیز پیشتر در “داستان کوسه” با “بلک” همکاری کرده بود. این بار جمع این دو، به علاوه‌ی “جکی چان” و “داستین هافمن” تجربه‌ی موفقی را رقم زده که منتقدان و تماشاگران را راضی نگه داشته است. این انیمیشن نامزد جایزه‌ی تریلر طلایی ۲۰۰۸ نیز شد و در بخش خارج از مسابقه‌ی شصت و یکمین دوره‌ی جشنواره کن نیز به نمایش درآمد.

مدل گوشي : اکثر گوشی ها پسوند فايل : جاوا حجم دانلود : 309.42 کیلو بایت


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 16:6
free-hidden-object-games-28

بازی call of duty یکی از پر طرفدار ترین بازی های کنسولی و رایانه ای است که طرفداران آن بسیار زیاد هستند و یکی از بهترین بازی های دنیا است. بازی call of duty:modern warfare2 را برای دوستانی که گوشی هایی تحت آندروید دارند آماده شده است .
این بازی برای تمامی نسخه های آندروید است.

مارك گوشي : اکثر گوشیها
مدل گوشي : با سیستم عامل اندروید

پسوند فايل : apk

حجم دانلود : 2.5 مگابایت


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 15:59
game-mobile

 این بازی به صورت جاوا و در سایز ۲۴۰×۳۲۰ منتشر شده است و قابل استفاده در اکثر گوشی های موبایل می باشد. هم اکنون می توانید برای دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

مدل گوشي : همه گوشی ها
پسوند فايل : Jar

حجم دانلود : 780 کیلوبایت


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 15:54
Angry-Birds-Seasons-HD_cristmas

بقای پرندگان عصبانی در خطر است حتی در جشن تولد دو سالگی بازی پرندگان عصبانی
در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید. در نظر داشته باشید که هر یک از این ۳۰۰ مرحله نیاز به منطق، مهارت و نیروی بی رحم برای درهم شکستن دشمن دارد.

این فصل، پرندگان عصبانی با یک شیوه باز می گردند:
- صدها خوک تنبل چاق و چله و پرندگان پودر شونده!
- اضافه شدن ۱۵ مرحله جدید دلهره آور از خوک و فعالیت های ویران کننده
- یک داستان ترسناک از تخم مرغ طلائی … از وحشت

مارك گوشي : nokia
مدل گوشي : n8
پسوند فايل :sis

حجم دانلود : 11مگابایت


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 15:47
NFS-The-Run

سری بازی های Need For Speed یکی از محبوب ترین و مشهور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک ماشین سواری و ورزشی عرضه شده است. پس از اینکه آخرین نسخه ی این بازی ( The Run ) به بازار ها روانه شد با استقبال بیش از حد کاربران روبرو شد که همین امر موجب ساخت زودرس آن برای سیستم عامل جاوا شد. این بار از سایت ای افــ دانلود این بازی فوق العاده مهیج و جذاب را به صورت رایگان و در سایز ۳۲۰*۲۴۰ و در دو فایل ( سه بعدی – دوبعدی ) برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

مارك گوشي : اکثر گوشی ها
پسوند فايل : جاوا

حجم دانلود : 1.4 مگابایت


نویسنده: s ali davodi | شنبه 12 فروردين 1391 - 18:16

بازی معروف و پر طرفدار  Real Football با تغیرات فصل جدید برگشته است ! این بازی یکی از بهترین بازی های عصر حاضر موبایل میباشد و از گرافیک بسیار بالایی بهره میگیرد که حتی به جرات میتوان گفت بهترین گرافیک را در بین بازی های هم سطح خود دارد ، البته کنترل بسیار خوب و حالتهای بسیار زیبا در حین بازی ناگفته نماند که ستون اصلی بازی بر این ویژگی ها نیز استوار میباشد . بدون شک شما هم از بازی خوشتان خواهد آمد و آن را برای دوستانتان پیشنهاد خواهید کرد .

برخی ویژگی ها :
بهره گیری از گرافیک بسیار عالی
دارای صدا و فکت گذاری بسیار زیبا
دارای ۳۵۰ تیم ، ۱۴ لیگ و کاپ های مختلف
امکان تغییر لباس تیم
امکان ساخت تیم
دارای استادیوم های مختلف
چند زاویه دید مختلف
و …

مارك گوشي : اندروید
مدل گوشي : اندروید ۲٫۳ و بالاتر
پسوند فايل : apk

حجم دانلود : 10 مگابایت

لينك دانلود : مستقیم - کمکی


نویسنده: s ali davodi | شنبه 12 فروردين 1391 - 18:4

بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار پرندگن خشمگین عرضه شد.
نسخه جدید این بازی تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و ۶۰ مرحله را شامل می شود. در این بازی از میان ۸ پرنده قبلی ۵ پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و پرنده قرمز غول آسا به رنگ سبز درآمده است. پرنده های بمبی و آبی سه تایی هم با تغییر چهره جزئی حضور دارند اما خبری از پرنده های نارنجی بادکنکی، سفید تخم انداز و سبز بومرنگی نیست چرا که در نبود هوا و جاذبه استفاده ای نخواهند داشت. پرنده یخی جدید هم به نظر می رسد خوکها و سازه ها را منجمد می کند تا هدف گیری آنها در نوبت های بعد با پرنده های دیگر راحت تر باشد.
توجه: اگر هنگام اجرای بازی با پیغام OpenGL مواجه شدید، می بایستی درایور کارت گرافیک خود را آپدیت کنید!
سیستم مورد نیاز:

- Windows XP/Vista/7
- 1 GHz
- 256 MB RAM

 حجم دانلود : 33 مگابایت


نویسنده: s ali davodi | شنبه 12 فروردين 1391 - 10:37

بدون شک بسیاری از بازی خور ها عاشق جنون سرعت و اتومبیل رانی با سبکی جدید هستند. در این راستا این بار بازی فوق العاده جذاب و جدید Smash Cars را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. این بازی جدید ترین و مهیج ترین بازی سبک اتومبیل رانی ( محصول جدید شرکت Metro 3D ) در سال ۲۰۱۱ است که با سبک جدیدی که دارد می تواند شما را ساعت ها پای کامپیوترتان میخکوب کند. در بازی Smash Cars شما به عنوان راننده ی ماشین های شاسی بلند ولی با اندازه کوچک هستید و باید از مراحل سخت و جذاب آن گذشته و خود را به خط پایان برسانید. هم اکنون می توانید یک Car Combat هیجان انگیز را در این بازی تجربه کنید ! لازم به ذکر است این بازی کاملا کرک شده و اکتیو است و دیگر نیازی به کرک اضافی ندارد.

حجم دانلود : 141 مگابایت

 


نویسنده: s ali davodi | شنبه 12 فروردين 1391 - 10:32

بازی هیجانی و زیبای Sentinel 3: Homeworld یک بازی استراتژیکی است که در بازی های استراتژیکی دفاعی بهترین بازی شناخته شده است. شما در این بازی باید به تسلیحات نظامی دشمن حمله و زرادخانه های آنها را از بین ببرید و از تسلیحات خودتان دفاع کنید. این بازی دارای بیست مرحله زیبا می باشد.

حجم دانلود : 28MB
لينك دانلود : مستقیم - کمکی


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 10 فروردين 1391 - 13:45

این بار نسخه ی جدید بازی اتومبیل رانی Need For Speed به نام The Run مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ برای دانلود شما عزیزان در این سایت آماده شده است . مسابقات Need For Speed : The Run در شهر های بزرگ آمریکا مانند سانفرانسیسکو و نیویورک برگذار می شوند و در این مسابقات هیچ قانونی وجود ندارد . در حین مسابقه باید مراقب پلیس ها باشید . اگه پلیس اتومبیل شما را متوقف کند در بازی بازنده خواهید شد . با عبور از مراحل مختلف بازی ۷ اتومبیل به ترتیب برای انتخاب شما آزاد خواهند شد که هر کدام دارای سرعت و قدرت بیشتری هستند .

گرافیک این بازی اتومبیل رانی در حد مناسبی بوده و یادگیری کنترل بازی بسیار ساده و آسان می باشد . شما می توانید بازی اتومبیل رانی Need For Speed : The Run را از این سایت به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

                                               

دانلود نرم افزار , برنامه , موبایل , بازی آندروید , نرم افزار آندروید - بازی Need For Speed : The Run برای نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ دانلود | با حجم ۱ مگابایت

دانلود نرم افزار , برنامه , موبایل , بازی آندروید , نرم افزار آندروید - بازی Need For Speed : The Run برای نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵رمز فایل: www.freesoftware.loxblog.com

 


نویسنده: s ali davodi | سه شنبه 8 فروردين 1391 - 10:5

آخرین مطالب

» دانلود آنتی ویروس نود 32 - ESET NOD32 Antivirus - Smart Security 7.0.302. ( 1392/11/9 )
» دانلود درس زبان عمومی 1 مهندسی دانشگاه ( 1392/8/28 )
» ESET NOD32 Antivirus Offline & online Updates new number ( 1392/2/14 )
» تهران ترافیک اندروید ( 1392/1/25 )
» Windows 8 Go Launcher Theme اندروید ( 1392/1/25 )
» ويجت فارسی آب و هوا آندروید ( 1392/1/25 )
» عاشورا ( 1392/1/25 )
» دانلود رایگان نقشه GPS آفلاین شهرهای ایران به فرمت آندروید – Offline GPS City’s Of Iran For Android ( 0/1/1 )
» بهترین مجموعه کامل از نقشه ها و برنامه های Nokia Maps برای گوشی های سیمبین به همراه آموزش نصب (نرم ا ( 1392/1/9 )
» دانلود تقويم 92 براي دكستاپ كامپيوتر موبايل تبلت لب تاپ ( 1392/1/9 )
» دانلود کاملترین برنامه مسیر یاب GRPS آندروید ایران NDrive Nav... ( 1392/1/9 )
» دانلود تقویم سال ۱۳۹۲برای کامپیوتر و موبایل ( 1392/1/2 )
» دانلود مجموعه عظیم کاملترین نقشه ماهواره ای ایران برای Ovi Maps 3.06/3.07/3.08 ( 1392/1/1 )
» جدیدترین نقشه های اوی نوکیا + ovi map . ovi nokia تمام ورژن ها 2013 ( 1391/12/30 )
» تیزر رسمی آلبوم 13 چاوشی رسید ( 1391/12/24 )
» دانلود تقویم فارسی ۱۳۹۲ برای آندروید و جاوا ( 1391/12/24 )
» دانلود سبک ترین تقویم فارسی اندروید - Emrooz v4.0.0 ( 1391/12/24 )
» دانلود نرم افزار تقویم شمسی فارسی برای اندروید ( 1391/12/24 )
» دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام یک هفته به عید ( 1391/12/24 )
» عکس جدید ماشین و منظره و... ( 1391/11/27 )
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

لینکستان

نویسندگان

ADS

درباره ما