اسلایدر

تهران ترافیک اندروید

آپدیت آفلاین نود 32

تهران ترافیک اندروید

دسته بندی : <-CategoryName->

 نقشه ترافیک تهران را روی گوشی خود داشته باشید و اگر از لینک اصلی‌ یا دیگر نرم افزارها استفاده می‌کنید در این نرم افزار این اطلاعات را ۲۰ برابر سریع تر دریافت کنید . این نرم افزار نقشه مذکور را با ۹۶% کاهش به حجمی تقریبا برار با ۸ کیلو بایت می‌رساند و دیگر لازم نیست در هنگام حرکت دقایقِ زیادی منتظر بمانید همچنین در این نرم افزار میتوانید از امکانات جی‌پی‌اس استفاده کنید و محلِ خود را روی نقشه به سادگی‌ پیدا کنید

 

تغییرات در نسخه 1.7

 

در این نسخه اگر کاربر چند بر پشت سر هم یا قبل از آپدیت شدن عکس در سرور ریلود را انجام دهد بابت این کلیک‌ها اینترنت بسیار کمی‌ مصرف میشود 

Tehran Traffic 

  • گروه: کاربردی
    نسخه: 1.7
    حجم: 345 کیلوبایت
    قیمت: رایگان
    انتشار: 2013/02/27
    دانلود
    تهران ترافیک

 


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 25 فروردين 1392 - 17:22

Windows 8 Go Launcher Theme اندروید

دسته بندی : <-CategoryName->
  • Windows 8 Go Launcher Theme
  •  
  •  
  •  
  • Windows 8 Go Launcher Theme
 
گروه: شخصی سازی
نسخه: 1.0.3
حجم: 4 مگابایت
قیمت: رایگان
انتشار: 2012/12/26
دانلود


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 25 فروردين 1392 - 17:18

ويجت فارسی آب و هوا آندروید

دسته بندی : <-CategoryName->

 

 

ويجت نمایش آب و هوای شهرها با استفاده از سیستم آب و هوای یاهو با استفاده از این ویجت می توانید وضعیت جوی شهر مورد نظر خود را مشاهده نمایید. همچنین دارای امكان نمایش اوقات شرعی برای شهر انتخاب شده می باشد. فهرست شهر ها بصورت دستی و از طریق سرور قابل به روز رسانی می باشد. ویجت در 4 اندازه مختلف برای سهولت استفاده برروی گوشی ها و تبلت ها با اندازه های مختلف طراحی گردیده است. با توجه به استفاده از سرویس آب و هوای یاهو، تنها شهرهایی قابل انتخاب هستند كه توسط این سرویس دهنده پشتیبانی می شوند. در صورت عدم نمایش صحیح نوشته ها می توانید بین حالت "نمایش اطلاعات بصورت فونت" و "نمایش اطلاعات بصورت تصویر" تغییر حالت دهید. نسخه ١٫٢ - به روزرسانی فهرست شهرها - نمایش فهرست شهرها بصورت مرتب شده - دریافت خودكار فهرست شهرهای جدید هنگام اجرای برنامه - نمایش آخرین اطلاعات دریافت شده در صورت عدم دسترسی به اینترنت - رفع مشكل سازگاری و عدم نمایش صحیح اطلاعات برروی برخی از دستگاه ها - تغییر آیكون برنامه

تغییرات در نسخه 1.2
تصاویر

  • Persian Weather Widget
  • Persian Weather Widget
  • Persian Weather Widget
  •  
  •  
  •  

 

 

گروه: آب و هوا
نسخه: 1.2
حجم: 2 مگابایت
قیمت: رایگان

دانلود

ويجت فارسی آب و هوا

 


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 25 فروردين 1392 - 17:11

عاشورا

دسته بندی : <-CategoryName->

عاشورا

متن و ترجمه زیارت عاشورا ** قابل نصب بر روی تمامی دستگاه های اندروید 2.1 به بالا با پشتیبانی فارسی ** نظرات شما باعث دلگرمی و اشتیاق بیشتر بنده جهت ساخت نرم افزار هایی بهتر از این قبیل خواهد شد **


  • Ashura

گروه: مذهبی
نسخه: 1.0
حجم: 616 کیلوبایت
قیمت: رایگان

دانلود

 


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 25 فروردين 1392 - 17:8

| دانلود رایگان نقشه GPS آفلاین اکثر شهر های ایران به فرمت آندروید از میهن دانلود |

( مشکل

یکی از قابلیت هایی که در بیشتر در اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی قرار داده شده است موقعیت یاب ماهواره ای ( GPS ) می باشد که با استفاده از آن می توانید موقعیت خود را در هر نقطه ای از کره زمین که هستید با استفاده از ماهواره ها پیدا کنید .

متاسفانه به دلیل نیاز نرم افزارهای ارایه شده برای استفاده از GPS به اینترنت بسیاری از کاربران از این امکان بی بهره مانده اند چرا که هزینه های استفاده از GPRS سرسام آور است . اما با استفاده از راهکاری که برای کاربران عزیز  فراهم آورده ایم هم اکنون می توانید از جی پی اس گوشی خود به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اتصال به اینترنت استفاده کنید .

دانلود و راهنما نصب در ادامه مطلب…


ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | جمعه 1 فروردين 0 - 20:24

دانلود کاملترین برنامه مسیر یاب GRPS آندروید ایران NDrive Navi Iran

 

Ndrive یک برنامه GPRS مسیر یاب آندروید می باشد که به صورت آفلاین کار می کند. به تازگی شرکت سامسونگ نقشه کامل ایران را به این نرم افزار اضافه کرده است که شما می توانید آنرا در ادامه مطلب سایت پی سی دی دانلود نمایید و بر روی گوشی موبایل آندروید خود استفاده نمایید.

 

از ویژگی های این برنامه می توان موارد زیر را نام برد .

 

 

۱-مسیر یابی:

 

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های مشهور GPS، امکان مسیریابی خودکار با توجه به نیاز کاربر است. NDrive با توجه به هماهنگی با کلیه مسیرها و مکان‌های موجود در شهر و در بر داشتن پایگاه داده‌ای کامل از آدرس‌ها، می‌تواند امکان مسیریابی را به‌راحتی در اختیار شما قرار داده و شما را در یافتن آدرس‌ها کمک نماید.
این قابلیت باعث می‌شود تا نگران عدم اطلاع خود نسبت به مسیر مقصدتان نباشید. مسیرها به‌طور کامل و با لایه‌های مختلف در NDrive ذخیره شده‌اند تا شما را برای رسیدن به مقصد راهنمایی کنند. بزرگ‌راه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها و مسیرهای مختلف که اطلاعات آن‌ها طی بازه‌های زمانی مختلف به‌روز می‌شوند، جزئیاتی را که از شهر و محل مورد نظر خود انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهند.
فقط نقطه مقصد را روی نقشه مشخص کنید؛ بقیه را به NDrive بسپارید!

 

۲-رانندگی ایمن :

 

اصولا ممکن است این مورد برای همه رانندگان اتفاق بی‌افتد که در هنگام رانندگی، نسبت به انتخاب مسیر مناسب و صحیح دچار سردرگمی شوند. این‌که از چه خیابانی عبور کنید، کدام کوچه میان‌بر بهتری برای شما است و چه مسیری شما را سریع‌تر به مقصدتان می‌رساند، سوالی است که همه رانندگان با آن مواجه هستند. نگران هیچ‌چیز نباشید! اپلیکیشن NDrive این قابلیت را دارد تا شما را در حین رانندگی به‌طور کامل راهنمایی کند. پیدا کردن مسیرهای نزدیک‌تر به مقصد، کنترل سرعت رانندگی و اعلام پیام‌های مرتبط در آن زمان، از جمله ویژگی‌های بارز این برنامه است. قابلیت راهنمای صوتی NDrive باعث می‌شود تا شما بدون آن‌که نیازی به مشاهده صفحه تلفن همراه خود داشته باشید، رانندگی ایمنی را در طول مسیر تجربه نمایید. در واقع با نصب NDrive روی گوشی خود، یک راهنمای صوتی و با زبان فارسی خواهید داشت که در مواقع ضروری شما را در یافتن مکان‌های مورد نظر راهنمایی خواهد کرد. این ویژگی برای شهرهای د اخلی ایران کاملا بهینه‌سازی شده است تا بر اساس شرایط بومی جاده‌ها و مسیرهای کلی، راهنمای مناسبی در اختیارتان قرار دهد؛ پس با خیالی آسوده به مسیرتان ادامه دهید.

 

 

 

 

۳- مسریابی در کوه و صحرا :

 

تابه‌حال شده به مکانی کوهستانی بروید و اطلاعات زیادی درباره مسیر پیش رو نداشته باشید؟ مکان‌هایی مانند کوه‌ها و صحراها از نظر جغرافیایی تفاوت زیادی با مسیرهای ساخته شده به دست انسان دارند و به همین دلیل هم گاهی، یافتن مسیر مناسب در چنین نقاطی سخت و طاقت‌فرسا است.
داشتن یک راهنمای انسانی در این مواقع، موضوعی نیست که همیشه در اختیار قرار بگیرد و اگر مجبور باشید خودتان در شرایطی مسیرتان را بیابید، باید از تکنولوژی کمک بگیرید!
با کمک NDrive و نقشه کامل آن می‌توانید در کوه و صحرا، با توجه به اطلاعاتی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد مسیر مناسبی را برای خود انتخاب نمایید. نقشه‌های NDrive با جمع‌آوری اطلاعات مناسب درباره این مسیرها و مشخص کردن راه‌های عبوری در آن باعث می‌شود تا یک راهنمای دقیق دیجیتالی را همراه خود داشته باشید.
مسیرهای مشخص شده در برنامه به راحتی قابل تشخیص هستند و برای یافتن راه خود تنها کافی است که NDrive را اجرا کنید و به GPS متصل شوید؛ برنامه راه را به شما نشان خواهد داد.

 

۴-پیاده‌روی با سامسونگ :

 

روزانه چقدر پیاده‌روی می‌کنید؟ کم‌تر از ۱ کیلومتر یا بیشتر از ۱ کیلومتر؟ آیا می‌دانید که تا کنون از چه مسیرهایی پیاده راه رفته‌اید؟ دوست دارید دقیقا بدانید که طی یک ماه گذشته به تفکیک چقدر و از چه مکان‌هایی پیاده عبور کرده‌اید؟
بسیاری از ما ممکن است در طی روز، مسیرهای مختلفی را به شکل پیاده بپیماییم؛ مسیر خانه تا شرکت، خانه تا دانشگاه و یا برعکس! خیلی‌های دیگر نیز ممکن است برای حفظ سلامتی، روزانه مسیر خاصی را پیاده‌روی کنند. اگر برنامه‌ای وجود داشته باشد که برای این موضوع اطلاعات و آمار مفیدی را در اختیار شما قرار دهد، فکر می‌کنید چقد می‌تواند روی ادامه این کار به شما کمک کند؟NDriveبه کمک سیستم داخلی خود می‌تواند مسیرهای شما را همراه با اطلاعاتی نظیر سرعت و موقعیت‌تان را ذخیره و در فواصل زمانی مد نظر به شما نمایش دهد. حالا دیگر از هر کجا که عبور کنید می‌توانید به برنامه دستور دهید تا اطلاعاتی را درباره پیاده‌روی‌های شما در اختیارتان قرار دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا نسبت به کاری که انجام می‌دهید، اطلاعات دقیقی را به‌دست آورید.

 

۵-یافتن مکان‌های عمومی :

 

فرض کنید به شهر دیگری سفر کرده‌اید یا در قسمتی از شهر قرار دارید که به منطقه اطراف‌تان آشنا نیستید. آن‌زمان برای یافتن مکان‌هایی نظیر رستوران، مرکز خرید، هتل، بیمارستان و غیره چه‌کار می‌کنید؟ اگر در جایی گم شدید چطور؟ از عابرانی که در حال گذر هستند می‌پرسید؟ نه! NDrive با داشتن پایگاه داده‌ای کامل از اطلاعات مکان‌های مختلف عمومی شهرهای بزرگ و کوچک، به شما این امکان را می‌دهد تا اماکن مختلف شهر را به راحتی روی نقشه مشاهده کنید و به آن‌جا بروید.
رستوران‌ها، مراکز خرید، اماکن عمومی، پارک‌ها و مکان‌های تفریحی، داروخانه‌ها و بسیاری مکان‌های دیگر که در شهر شما وجود دارد را می‌توانید به تفکیک و با اطلاعات کاملی در NDrive مشاهده کنید. این اطلاعات طی دوره‌های مختلفی به‌روز رسانی می‌شوند تا موقعیت‌های جدید نیز به نقشه افزوده شوند.

 

۶-بدون نباز به اینترنت :

 

ااین روزها با استفاده از اینترنت موبایل، اکثر گوشی‌های هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را در مکان‌های مختلفی دارا هستند. بر همین اساس نیز برنامه‌های زیادی با استفاده از این ویژگی تولید و عرضه شده‌اند تا با اتصال مداوم به اینترنت، خدمات مختلفی را به شما ارائه نمایند. اما اگر در جایی قرار داشتید که امکان اتصال‌تان به اینترنت فراهم نبود چطور؟ آیا باز می‌توانید از امکانات آن برنامه استفاده کنید؟ آیا ویژگی‌های اصلی آن برنامه در چنین شرایطی کار می‌کند؟ بله! با NDrive می‌توانید حتی بدون نیاز به اتصال به اینترنت از قابلیت‌های مختلف آن استفاده نمایید. اگر نقشه شهر مورد نظرتان را روی گوشی نصب کرده باشید، تنها از طریق اتصال به GPS می‌توانید امکاناتی نظیر مسیریابی و بسیاری ویژگی‌های دیگر NDrive را تجربه کنید.
تنها کافی است تا پس از اولین باری که برنامه را نصب می‌کنید، نقشه مورد نظر را نیز دریافت کنید. از آن‌پس هر کجا که باشید خواهید توانست تا Ndrive را فعال کرده و از آن بهره ببرید. پس هیچ موقع نگران نبود اینترنت نباشید؛ NDrive با شماست!

 


دانلود کاملترین برنامه مسیر یاب GRPS آندروید ایران NDrive Navi Iran دانلود برنامه: لینک مستقیم پی سی دی -غیر مستقیم از Rapidshareغیر مستقیم از Embedupload

 

دانلود کاملترین برنامه مسیر یاب GRPS آندروید ایران NDrive Navi Iran 4 MB

 

دانلود کاملترین برنامه مسیر یاب GRPS آندروید ایران NDrive Navi Iran دانلود نقشه ایران: لینک مستقیم پی سی دیغیر مستقیم از Rapidshareغیر مستقیم از Embedupload

 

دانلود کاملترین برنامه مسیر یاب GRPS آندروید ایران NDrive Navi Iran 51 MB

 

 

 

دانلود کاملترین برنامه مسیر یاب GRPS آندروید ایران NDrive Navi Iran آموزش نصب:
پس از  نصب فایل apk نرم افزار فایل نقشه های آن را هم دانلود و از حالت فشرده خارج کرده و پوشه NDrive را در مسیر اصلی و روت مموری کارت گوشی آندرویدی خود کپی کنید .  نرم افزار را باز کنید و از منوی برنامه گزینه فارسی را انتخاب کنید . اگر از شما پرسیده شد آیا می خواهید خیرد شما منتقل شود می بایست گزینه خیر را انتخاب نمایید .

 

 

دانلود کاملترین برنامه مسیر یاب GRPS آندروید ایران NDrive Navi Iran رمز: www.p30day.com


برچسب‌ها: برنامه ndrive برنامه آندروید جی پی اس آندروید دانلود gps اندروید دانلود ndrive دانلود ndrive اندروید دانلود برنامه ndrive دانلود برنامه samsung navi دانلود برنامه سامسونگ ناوی دانلود برنامه مکان پاب gps ndrive دانلود مکان یاب اندروید دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار آندرويد دانلود نرم افزار با لينك مستقيم دانلود نرم افزار موبایل آندروید دانلودgps اندروید فرمت آندروید مکان یاب آفلاین اندروید نرم افزار فارسی فوق العاده مکانیاب نرم افزار موقعيت يابgps ورژن جديد ndrive 11, 4, 03,
نویسنده: s ali davodi | جمعه 9 فروردين 1392 - 16:9

دانلود تقویم سال ۱۳۹۲برای کامپیوتر و موبایل

دانلود تقویم سال ۱۳۹۲برای کامپیوتر و موبایل

5454


برچسب‌ها: 11 مناسبت جدید در تقویم 92 - اتفاقات نجومی 92 - اس ام اس تبریک عید نوروز - اس ام اس تبریک عید نوروز 92 - برای کامپیوتر - برنامه تقویم 1392 - برنامه تقویم 92 - برنامه تقویم سال 92 - به همراه مناسبت هاتقویم سال 92 کامپیوت - تعطیلات رسمی 1392 - تعطیلات رسمی سال 92 - تعطیلی های رسمی سال 92 - تعطیلی های سال 1392 - تعطیلی های سال 92 - تغییرات تقویم 92 - تقويم 1392 - تقویم 1392 pdf - تقویم 92 - تقویم 92 pdf - تقویم جدید تقویم جدید سال 92 - تقویم خورشیدی 1392 - تقویم خورشیدی سال 92 - تقویم دیواری سال 1392 - تقویم رسمی 92 هجری شمسی - تقویم رسمی سال 1392 - تقویم رسمی سال 92 - تقویم رسمی سال 92 هجری شمسی - تقویم سال 1392 - تقویم سال 1392 هجری شمسی - تقویم سال 1392 پی دی اف - تقویم سال 92 - تقویم سال 92 با فرمت pdf - تقویم سال 92 با فرمت پی دی اف - تقویم سال 92 برای PC - تقویم سال 92 برای دسکتاپ - تقویم سال 92 برای کامپیوتر تقویم سال 92 - تقویم شمسی سال 1392 - تقویم شمسی سال 92 - تقویم شمسی سال 92 برای کامپیوتر - دانلود تقویم 2013 فایل لایه باز - دانلود تقویم دیواری سال 92 - دانلود تقویم رسمی 92 - دانلود تقویم سال 92 - دانلود موزیک تحویل سال نو 92 - ر تقویم شمسی 92 - سری دوم عکس های عمو نوروز - عکس های حاجی فیروز - کارت پستال تبریک سال نو,
نویسنده: s ali davodi | جمعه 2 فروردين 1392 - 18:19

 

دانلود برنامه تقویم شمسی سال ۱۳۹۲ – فارسی برای موبایل. اینبار برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی ، سایت راحت موبایل مفتخر است که تقویم تماماً فارسی همراه با مناسبت ها (تعطیلات – ایام مقدس – اذان صوتی ۳۲۰ شهر ایران – یادداشت و … ) به صورت شمسی – قمری – میلادی برای ، موبایل و تبلت آماده دانلود کرده است. این تقویم قابلیت باز شدن در گوشی های موبایل جاوا با فرمت JARاندروید با فرمت APK و تبلت را دارد. برای اینکه مشکلی در دانلود و نصب نداشته باشید ما تقویم ۹۲ را برای جاوا و آندروید به صورت جداگانه در قسمت ادامه مطلب قرار داده ایم. کافیست آن را دانلود کرده و با وارد کردن رمز (در ادامه مطلب موجود است) آن از حالت فشرده درآورید. تصاویری از محیط برنامه را میتوانید در قسمت ادامه مطلب مشاهده فرمایید. هدف سایت راحت موبایل ، رضایت بازدیدکنندگان عزیز است.
تقویم سال 92 برای جاوا - اندروید

نظر شما در مورد این برنامه چیست ؟

تقویم سال 1392 - موبایلتقویم 92 برای گوشی

تقویم سال 92 برای جاواتقویم 92 برای آندروید

تقویم سال 1392 برای موبایل - آندروید و جاواتقویم سال جدید برای گوشی های موبایل - جاوا - آندروید

 

 

 

format.png (24×24) فرمت   Android و JAVA

 

 دانلود  :    دانلود تقویم سال ۹۲ – فارسی برای اندروید     حجم  :  ۵٫۳۳ مگابایت

 

 دانلود  :    دانلود تقویم سال ۹۲ – فارسی برای جاوا         حجم  :  ۲٫۱۴ مگابایت

 

 پسورد :   www.rahatmobile.com


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 24 اسفند 1391 - 7:10

همواره دغدغه همه ما نداشتن تقویم شمسی در گوشی های موبایلمان میباشددر این پست ما سبک ترین توقیم فارسی اندروید را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم . Emrooz v4.0.0 شما تنها با یک می توانید کلیک تقویم خود را به صورت میلادی ، شمسی یا قمری به نمایش در آوردید. 

دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 110 کیلوبایت

 


برچسب‌ها: تقویم فارسی اندروید, تقویم شمسی آندروید, تقویم قمری اندروید, تقویم شمسی سال 91 برای اندروید, تقویم شمسی سال 92 برای اندروید, دانلود تقویم شمسی آندروید ,
نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 24 اسفند 1391 - 6:55

 

qr%20taghvim دانلود نرم افزار تقویم شمسی فارسی برای اندروید

 
Persian solar calendar is the best calendar software possible. You all software calendar years from 1000 to 1000 years ago to visit next year. Addition, you can also do the conversion between the lunar and the Gregorian. In this application widget to the home screen and there is a national event and display Qibla compass, the ancient religion is one of its main features.

سیستم مورد نیاز

Android 2.1 Or Later

دانلود فایل


برچسب‌ها: تبدیل کردن قمری و میلادی, تقویم جدید, تقویم شمسی فارسی, تقویم شمسی فارسی برای اندروید, تقویم فارسی برای اندروید, دانلود بازي android, دانلود بازي اندرويد, دانلود تقویم 92 برای اندروید, دانلود تقویم 92 برای موبایل, دانلود تقویم سال 1392, دانلود تقویم فارسی, دانلود تقویم هجری شمسی, دانلود رایگان, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار android, دانلود نرم افزار اندرويد, دانلود نرم افزار اندروید, دانلود نرم افزار تقویم, دانلود نرم افزار تقویم برای موبایل, دانلود نرم افزار تقویم شمسی, دانلود نرم افزار تقویم شمسی فارسی برای اندروید, فرادانلود, مبدل تاریخ شمسی و میلادی, نرم افزار تقویم شمسی فارسی, نرم افزار جدید برای اندروید, نرم افزار فارسی برای اندروید, نمایش و تبدیل رخدادها در تمامی سال,
نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 24 اسفند 1391 - 6:27
اگر مي خواهيد پيامك هاي خود را توسط گوشي هاي هوشمند به طور رنگي ارسال كنيد مي توانيد آن را اينجا دانلود كنيد.
نرم افزار جديدي است که به شما اين امکان را مي دهد  تا  پس از نوشتن پیامک و کپی کردن آن در محيط هر رنگ و ابزار تزئيناتي را به متن پيامک اضافه کنيد و بعد آن رو ارسال کنيد.
نکته جالب اين است که حتي اگه  گيرنده پيام اين نرم افزار  را در  گوشي به همراه نداشته باشد هم ميتواند طراحي شما را به همان صورتي که ارسال کرديد ببيند.
البته يادتان نرود كه اين نرم افزار تنها در گوشي هايي كه سيستم عامل اندرويد 2.1 به بالا دارند اجرا مي شود ./ط
 

نویسنده: s ali davodi | سه شنبه 14 شهريور 1391 - 21:34

در اینجا برای شما نرم افزار تغییر دهنده لحن صدای Tune Me v1.02 را آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید آهنگ هر خواننده ای که در گوشی شما می باشد را بدهید و لحن صدای خوانند را برای خودتان استفاده نمایید و صدای ظبط نمایید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

 

منبع : www.PersianMob.Net
  • دانلود
  • حجم: 1.5 مگابایت
  • رمز: www.persianmob.net

نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 25 تير 1391 - 22:47

یکی از زیباترین پوسته های آندروید را امروز در رله دانلود برای شما عزیزان آماده کرده ایم. نسل جدیدی از رابط کاربری برای گوشی های اندروید. اگر قادر به استفاده از این نرم افزار نیستید از برنامه Home Switcher استفاده کنید. اگر از پوسته عادی گوشی اندروید خود خسته شده اید این نرم افزار را از دست ندهید.

امکانات :

- صفحه اول کاملا ۳ بعدی

- پوشه های هوشمند

- ویدجت های ۳ بعدی

- مجموعه ای از پنل ها و ویدجت های زیبا

دانلود پوسته فوق العاده زیبا گوشی های آندروید SPB Shell 3D v1.2.2

 

دانلود پوسته فوق العاده زیبا گوشی های آندروید SPB Shell 3D v1.2.2 حجم : ۷٫۴۳ مگابایت

دانلود پوسته فوق العاده زیبا گوشی های آندروید SPB Shell 3D v1.2.2 پسورد : www.androidha.com

دانلود پوسته فوق العاده زیبا گوشی های آندروید SPB Shell 3D v1.2.2 دانلود با لینک مستقیم


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 18 تير 1391 - 15:47


با نرم افزار Z-DeviceTest تک تک قطعات و سخت افزارهای موبایل خود را تست کنید. این برنامه میتواند قطعات GPS signal, camera, compass, accelerometer, microphone, speakers, WiFi signals, Bluetooth, GSM / UMTS, FM Radio, Display, Battery, CPU, Memory, Vibration, USB, Audio / Video operating system, light sensor, proximity sensor, temperature sensor, flash sensor را تست کند و گزارش به شما بدهد.

 android

A must have application to know the "health" of your Android device.

Z-DeviceTest lets you check your Android device sensors "health" in an intuitive and comprehensive way offering in-depth analysis all the characteristics of your Smartphone.

حجم دانلود : 1.5 مگابایت
لينك دانلود : لینک مستقیم

پسورد:www.74.760.ir

لینک کمکی : روی عکس زیر کلیک کنید


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 18 تير 1391 - 15:45

یکی از زیباترین پوسته های آندروید را امروز در رله دانلود برای شما عزیزان آماده کرده ایم. نسل جدیدی از رابط کاربری برای گوشی های اندروید. اگر قادر به استفاده از این نرم افزار نیستید از برنامه Home Switcher استفاده کنید. اگر از پوسته عادی گوشی اندروید خود خسته شده اید این نرم افزار را از دست ندهید.

امکانات :

- صفحه اول کاملا ۳ بعدی

- پوشه های هوشمند

- ویدجت های ۳ بعدی

- مجموعه ای از پنل ها و ویدجت های زیبا

دانلود پوسته فوق العاده زیبا گوشی های آندروید SPB Shell 3D v1.2.2

 

دانلود پوسته فوق العاده زیبا گوشی های آندروید SPB Shell 3D v1.2.2 حجم : ۷٫۴۳ مگابایت

دانلود پوسته فوق العاده زیبا گوشی های آندروید SPB Shell 3D v1.2.2 پسورد : www.androidha.com

دانلود پوسته فوق العاده زیبا گوشی های آندروید SPB Shell 3D v1.2.2 دانلود با لینک مستقیم


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 18 تير 1391 - 15:43

نرم افزار NavDroyd v1.3.4

دسته بندی : <-CategoryName->

 

 

ورژن : آندروید ۱٫۵ +

یک نرم افزار GPS آفلاین و بسیار مورد استفاده هم اکنون در دسترس است .

ویژگی ها :

-نقشه ها در سراسر جهان

-مورد استفاده مسیر یابی / ناوبری

-راهنمایی صوتی

-جستجوی محلی

-هشدار دهنده سرعت ( در صورت تنظیم )

-به روز رسانی نقشه

-بدون نیاز به آنتن های مخابراتی

-بدون هزینه های پنهان رومینگ

 

 

 

hajm حجم : ۴٫۲۲ مگابایت

password پسورد : www.androidha.com

download دانلود با لینک مستقیم


نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 3 خرداد 1391 - 18:28

 

نقشه و آموزش ها در ادامه مطلب


ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 - 18:12


نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 - 18:9

 

 

نقشه ها و آموزش ها در ادامه مطلب


ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 - 18:4

فايل ضميمه
نوع فايل: apk Maverick 1.2.0.apk (704.0 كيلو بايت, 19158 نمايش)

ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 24 ارديبهشت 1391 - 17:54

در ادامه مطلب


ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 24 ارديبهشت 1391 - 17:49

 

Google Maps 6.5.1 با امکانی که گوگل تحت عنوان Google Maps در اختیار دارندگان موبایل قرار داده است می توانید بدون نیاز به داشتن GPS داخلی و با اتصال به Gprs نقشه کشور ها و شهر های مختلف جهان را در اختیار داشته باشید. همچنین با وارد شدن به اکانت Gmail خود امکانات دیگری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ابتدا ‏ نسخه جدید نقشه گوگل ‏ را بر روی تلفن آندرویدی تان نصب کنید. سپس در نرم افزار به گزینه Menu بروید More را انتخاب کنید. در آنجا به قسمت Labs بروید و در آن گزینه Download Map را فعال کنید. ‏
‏برای دانلود نقشه یک شهر ‏کافی است با انگشت بر روی یک نقطه از نقشه شهر مورد نظر را چند لحظه لمس کنید تا یک بالون کوچک باز شود. کنار بالون را که لمس کنید یک صفحه جدید باز میشود. در آنجا می توانید گزینه Download Map Area را انتخاب کنید. حالا تا شعاع ۱۶ کیلومتری از مکانی که انتخاب کرده اید توسط اپلیکیشن دانلود می شود. اگر با اینترنت ای دی اس ال این کار را انجام بدهید می بینید که خیلی سریع و در کمتر از ۵ دقیقه کل نقشه یک شهر را روی تلفن تان دارید. ‏

مدل گوشي : سیستم عامل آندروید
فرمت فایل : apk

حجم دانلود : 5 مگابایت
لينك دانلود : لینک مستقیم


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391 - 18:18

نرم افزار مخفی کردن فایل در آندروید Hide It Pro v2.9

23483931425074142430 مخفی کردن فایل در آندروید Hide It Pro v2.9

 

ممکن است شما در گوشی خود چیزهای شخصی زیادری داشته باشید که دوست دارید در دسترس دیگران نباشند. نرم افزار Hide It Pro v2.9 این کار را برای شما انجام میدهد. این نرم افزار به راحتی فایلهای شما را پنهان میکند و آن را با امنیت بسیار بالا از دسترس دیگران دور نگه میدارد.

 


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 9:27

نقشه GPS آفلاین شهرهای ایران

دسته بندی : <-CategoryName->

 



ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391 - 11:46

نرم افزار مکان یاب Sygic GPS

دسته بندی : <-CategoryName->

حتما با برنامه هایی نظیر Navitel و Garmin که از قدرتمندترین برنامه های GPS و رهیاب موبایل هستند کار کرده اید. Sygic هم محیطی کاملا مشابه برنامه های یاد شده دارد و به تازگی به همراه نقشه ایران برای سیستم عامل Android منتشر شده است . از ویژگی های این برنامه می توان موارد زیر را نام برد :

- نقشه آفلاین راه ها و اکثر شهر های بزرگ ایران نظیر : تهران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز
- امکان مسیر یابی و نویگیشن
- نقشه های سه بعدی
- امکان اجرا بر روی گوشی و تبلت ها
- راهنمای گویا به زبان فارسی
- دارای بسیاری از رستوران ها ، پمپ بنزین ها ، پارک ها ، بیمارستان ها ، مدرسه ها و …
- امکان سرچ فارسی و فینگلیش

جهت مشاهده توضیحات بیشتر و همچنین آموزش نصب و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

قابل نصب و اجرا بر روی سیتم عامل آندروید ۲٫۱ به بالا

نحوه نصب

بعد از نصب فایل اصلی برنامه مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

۱- Sygic_Base_File_Multi.Language و Sygic_Iran.Map را از حالت فشرده خارج کنید.
۲- از Sygic_Iran.Map فولدر irn.rh.2013.01 را در فولدر Aura/Maps که در Sygic_Base_File_Multi.Language میباشد را کپی کنید.
۳- حال فولدر Aura که شامل محتویات نقشه و فایل های پایه میباشد را درون مموری کارت خود کپی کنید و نرم افزار را اجرا کنید.(گوشی های دارای حافظه داخلی میباشند، فولدر Aura  را درون مموری داخلی کپی کنید)

اگر برنامه در حین اجرا روی ’initializing’ یا ‘connecting’ ایستاد و فریز شد:
۱- از قسمت Setting گوشی GPS رو غیر فعال کنید.
۲- برنامه را اجرا کنید.
۳- وقتی نرم افزار یا موفقیت اجرا میشود از شما درخواست فعال سازی GPS را دارد ، حال GPS را روشن کنید.
۴- حال با دکمه Back به نرم افزار بر گردید و شروع به کار کنید.

_______________

توجه : رمز فایل های مربوط به سال های 1388 و 1389 عبارت www.p30lords.com می باشد و رمز پست های مربوط به سال 1390 تا کنون عبارت www.behtarin.com می باشد



 


نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391 - 11:34

                                                                 

آیفون حجم : 2.41 MB

                           جاواحجم : 351.05 KB              آندروید حجم : 94.8 KB

پسورد:www.matindownload.ir

  


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 24 فروردين 1391 - 9:22
SlideIT Keyboard v4.0

نرم افزار کاربردی است که امکانات یک صفحه کلید پیشرفته را بری گوشی های آندروید فراهم می سازد. این نرم افزار به شما در تایپ سریع در قسمت های مختلف گوشی کمک فراوانی می کند. یکی از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از ۴۵ زبان دنیا می باشد که زبان فارسی نیز جز یکی از آنها به حساب می آید. این نرم افزار با تمامی نسخه های آندروید سازگاری دارد.

- پشتیبانی از ۴۵ زبان دنیا به همراه زبان فارسی
- تایپ سریع
- دسترسی آسان در بخش های متخلف گوشی
- همراه داشتن چندین پوسته متفاوت
- امکان تبدیل گفتار به توشتار
- قابل نصب بروی تمامی نسخه های آندروید
و…

حجم دانلود : 1.50MB

 


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 16:2
Android-Seven-Best-Launcher2_Androidiha34526

این برنامه محیط ویندوز۷ را به صورت بسیار زیبایی شبیه سازی نموده است. از ویژگی های این برنامه می توان به : خارج کردن فایل های zip از حالت فشرده, فایل منیجر اختصاصی ویندوز۷, پشتیبانی از تمام رزولیشن ها, قابلیت تنظیم کوچکی یا بزرگی آیکون ها همراه با جزییات و… اشاره کرد.

مارك گوشي : همه گوشی ها
مدل گوشي : سیستم عامل اندروید
پسوند فايل : apk

حجم دانلود : 900 کیلوبایت


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 15:56
Jaxtrsms

تا بحال سرویس های زیادی در زمینه ارسال رایگان sms ارائه شده که هرکدام محدودیت هایی دارند . برخی از آنها مبلغی را در ازای خدمات دریافت می کنند و برخی دیگر فقط امکان ارسال پیام به یک یا چند کشور خاص را دارند.
JaxtrSMS یک سرویس جدید از موسس هاتمیل ، Sabeer Bhatia است که اجازه می دهد تا شما پیام کوتاه رایگان به هر تلفن همراه در سراسر جهان ارسال کنید و مهم تر از آن شما می توانید این اس ام اس را با استفاده از شماره خود ارسال کنید.

شما نیاز به ثبت نام و دانلود و نصب نرم افزار JaxtrSMS بر روی تلفن همراه خود برای شروع به ارسال SMS دارید. این نرم افزار برای اندروید ، ios ، بلک بری ، جاوا ، سیمبین ، و گوشی های نوکیا در دسترس است. در ابتدا شما باید با استفاده از شماره تلفن همراه خود در سایت JaxtrSMS ثبت نام کنید و سپس حساب خود را با لینکی که به تلفن همراه شما ارسال می شود تایید کنید.
هنگامی که شما شماره را تایید کردید ، می توانید شروع به ارسال SMS رایگان به سراسر جهان کنید. یکی دیگر از ویژگی های خوب این برنامه این است که شما می توانید برای ارسال SMS به طور مستقیم هر کدام از مخاطبین تلفن همراه خود انتخاب کنید.

مارك گوشي : گوشی های اندروید

مدل گوشي : نسخه 2.1 به بالا
پسوند فايل :APK

حجم دانلود : 535 کیلوبایت


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 15:51
widgetlocker-lockscreen

  روش های زیادی برای تغییر قفل صفحه آندروید وجود دارد اما شما به کمک ویجت فوق العاده WidgetLocker Lockscreen شما به آسانی می توانید روش قفل شدن صفحه گوشی خود را تغییر دهید و به چندین شکل مختلف نمایش دهید.

مارك گوشي : آندروید

پسوند فايل : apk

حجم دانلود : 2 مگابایت


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 15:49

دسته بندی : <-CategoryName->

اگه از گوشی های اندروید استفاده میکنید باید بگم که این برنامه یکی از ملزومات گوشی شما باید باشه. به طور خلاصه باید بگم یک تقویم ایرانی، اسلامی به همراه ساعات شرعی و قبله نمای کامل و ایده آل که نیاز هر کاربری رو برطرف میکنه و توسط دوست عزیزمون آقا کیا تهیه شده.

ویژگی های برنامه :

- سادگی کار با برنامه به علت شبیه بودن به محیط ساعت اصلی آندروید
- دارای ۳ ویجت مختلف
- تقویم شمسی، قمری و میلادی
- نمایش تمام مناسبت های تعطیل و غیر تعطیل شمسی و قمری و میلادی
- قطب نما و قبله نما
- محاسبه و نمایش زمان اذان
- زنگ بیدار باش نماز با آپدیت اتوماتیک زمان اذان

مارك گوشي : گوشی های اندروید
مدل گوشي : نسخه 2.1 به بالا

پسوند فايل : APK

حجم دانلود : 3.59 مگابایت


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 15:41

مرورگر وب سریع، استفاده آسان و سفارشی، با امنیت و ویژگی های حفظ حریم خصوصی و ایمن برای استفاده در گوشی و تبلت های اندرویدی

امکانات :
صفحه نمایش بسیار جذاب
مرور سایت های مورد علاقه خود با حداقل تایپ ممکن
همگام سازی : دسترسی هیستوری مرورگر، بوک مارک ها، کلمات عبور و بازکردن زبانه ها از هر دستگاهی
سفارشی کردن سریع و آسان مرورگر
استفاده راحت و آسان از زبانه ها

تغییرات :
رابط کاربری و ویژگی های جدید، برای تبلت ها
اجرای سریعتر
اضافه شدن پشتیبانی از قابلیت دوربین زنده در وب
تایید فرم های HTML5

مارك گوشي : گوشی های اندروید
مدل گوشي : نسخه 2.0 به بالا
پسوند فايل : APK

حجم دانلود : 14.1 مگابایت


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 15:27
Perfect-Viewer

Perfect Viewer نرم افزاری برای نمایش عکس و کامیک حرفه ای میباشد. با کمک این نرم افزار، عکس های خود را با کیفیت و سرعت بالاتری ببینید. از فرمت های عکس JPEG,PNG,GIF,BMP پشتیبانی میکند. همچنین میتواند عکس ها را در ۵ حالت Full size, Fit Screen, Fit Width, Fit Height, Fixed size برای شما و به دلخواه شما نمایش دهد. قابلیت نمایش به صورت SLide Show را نیز دارد.

مارك گوشي : اندروید
مدل گوشي : همه گوشی ها
پسوند فايل : apk

حجم دانلود : 1,8 مگابایت
لينك دانلود : مستقیم - کمکی


نویسنده: s ali davodi | شنبه 12 فروردين 1391 - 18:43

با توجه به پیشرفت اندروید و برنامه های بسیار متنوع آن و زیاد شدن گوشی های اندرویدی در بین مردم برنامه های آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است . در این پست سایت بزرگ ای افـ دانلود مجموعه ای از بهترین برنامه های اندروید را که آخرین بروز رسانی آنها می باشد یکجا جمع کرده و در اختیار کاربران قرار داده است باشد که بتوانند از این مجموعه برنامه های اندروید در گوشی های خود لذت ببرند. لیست تمام برنامه های موجود در این مجموعه در لینک زیر قرار داده شده است.

آخرین بروز رسانی برنامه های این مجموعه: ۱۳-۰۱-۲۰۱۲

 برای دیدن لیست برنامه های این مجموعه به ادامه مطلب مراجعه کنید

پسوند فايل : apk

حجم دانلود : 67 مگابایت

لينك دانلود : مستقیم - کمکی


ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | شنبه 12 فروردين 1391 - 18:19

 

حتما تا حالا یه نسخه از بازی های Farm Frenzy  که در پی سی مشهور شدند رو بازی کردید. این بازی از جذابیت خاصی برخورداره و به شیوه ای عجیب آدم رو معتاد خودش میکنه.

از این رو این نسخه از بازی روی گوشی های همراه هم وارد شدن تا طرفداران خاص خودش رو در همه جا داشته باشه.

از همین حالا میتونید این نسخه از بازی رو روی گوشی های اندرویدی خودتون انجام بدین.

طریقه نصب :

بعد از نصب بازی پوشه com.alawar.farmfrenzy3 رو به پوشه Android/data خودتون تو SD کارتتون منتقل کنید و از بازی لذت ببرید.

مارك گوشي : گوشی های اندروید
مدل گوشي : نسخه 2.1 به بالا
پسوند فايل : APK

حجم دانلود : 41.21 مگابایت
لينك دانلود : مستقیم - کمکی


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 10 فروردين 1391 - 13:50

Al-Moazinv2.1.47 برای آندروید

دسته بندی : <-CategoryName->

مهمترین امکانات این برنامه :

- قبله نما
تقویم هجری قمری
امکان انتخاب صدای اذان دلخواه برای هر اذان
امکان انتخاب صدای دلخواه برای پخش قبل و بعد از هر اذان
انتخاب موقعیت اتوماتیک توسط جی پی اس
قابلیت اضافه زمان دلخواه به وقت شرعی

حجم: 3.86 مگابایت

رمز: www.freedanload.com


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 10 فروردين 1391 - 13:2

 

Opera Mobile Web Browser 11.5.4 یکی از پرسرعت ترین و معروف ترین مرورگرهای وب می باشد که برای انواع گوشی ها ارائه می شود. و این بار برای گوشی های اندروید ورژن ۱٫۶ و بالاتر ارائه شده است.

قابلیت های نرم افزار Opera Mobile Web Browser 11.5.4 :

  • افزایش سرعت بارگذاری صفحه ها تا ۵۰% نسبت به ورژن قبلی
  • فشردگی صفحه ها وب تا ۷۰% برای کاهش ترافیک
  • پشتیبانی از قابلیت ایجاد New tab
  • قابلیت auto completion برای تسریع در وارد نمودن آدرس سایت
  • اضافه کردن صفحه های وب به علاقه مندی ها
  • پشتیبانی از زوم و قابلیت panning pages
  • ذخیره صفحه های وب و قابلیت مشاهده صفحه ها به صورت آفلاین
  • پشتیبانی کامل از گوشی های با صفحه لمسی
  • امکان به روز رسانی
  •  و ….
  • مدل گوشي : اندروید 1.6 بالاتر       حجم دانلود : 13 مگابایت     

نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 9 فروردين 1391 - 15:56

حجم دانلود : 450 کیلوبایت


نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 9 فروردين 1391 - 15:46

 

                                                                       

                                            جاوا 300کیلوبایت              آندروید 2.5 مگابایت        


نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 9 فروردين 1391 - 13:13


خدای من !
یک سال گذشت و چهار فصل و دوازده ماه و سیصد و شصت و پنج روز …
چگونه است که رهایم نمی کنی و چگونه است که هرگز و هرگز از تو نا امید نمیشوم . این چه رسم خدایی است؟!

خدای من!
آوای ملکوتی یا مقلب القلوب و الابصار می آید …
تو مرا میخوانی که بخوانمت ؟
این منم با حسرت سالهای رفته … یا مدبراللیل والنهار .
این منم با هزاران امید به سالهای پیش رو . یا محول الحول والاحوال .

خدای من!
بندگی ام را بپذیر و التماس مرا بشنو : حول حالنا ، حول حالنا ….
خوب من بوی عطر تحویل می آید …
چه مبارک تقدیری …

جاده های زندگی را خدا هموار می کند کار ما فقط برداشتن سنگ ریزه هاست

موضوعات کتاب شگفت انگیز:

رویدادهای این ماه :

-          روز مهندسی
-          ولادت امام حسن عسگری(ع)
-          روز بزرگداشت شهدا
-          روز ملی شدن صنعت نفت
تجربه ها (بخش جدید)
شما بنویسید!
فهمیده ام که

اشعار:

(۲۰ شعر فوق العاده)                                                 

موبایل:

(اخبار – پیشواز – مطالب جالب و ترفندها)

بخش جالبه اگه بخونید!

(ادعیه ، مناجات ، خانه تکانی دل ، نامه ای از طرف خدا ، آجیل خوب بد زشت، یک لبخن تا خوشبختی و…)

پیامک ها:

-          پیامک های ارسالی شما
-          عاشقانه
-          فلسفی و عرفانی
-          طنز و سرکاری
-          انگلیسی همراه با ترجمه
-          متفرقه

دانلود فایل با حجم 1.30 مگابایت     


نویسنده: s ali davodi | سه شنبه 8 فروردين 1391 - 12:14

آخرین مطالب

» دانلود آنتی ویروس نود 32 - ESET NOD32 Antivirus - Smart Security 7.0.302. ( 1392/11/9 )
» دانلود درس زبان عمومی 1 مهندسی دانشگاه ( 1392/8/28 )
» ESET NOD32 Antivirus Offline & online Updates new number ( 1392/2/14 )
» تهران ترافیک اندروید ( 1392/1/25 )
» Windows 8 Go Launcher Theme اندروید ( 1392/1/25 )
» ويجت فارسی آب و هوا آندروید ( 1392/1/25 )
» عاشورا ( 1392/1/25 )
» دانلود رایگان نقشه GPS آفلاین شهرهای ایران به فرمت آندروید – Offline GPS City’s Of Iran For Android ( 0/1/1 )
» بهترین مجموعه کامل از نقشه ها و برنامه های Nokia Maps برای گوشی های سیمبین به همراه آموزش نصب (نرم ا ( 1392/1/9 )
» دانلود تقويم 92 براي دكستاپ كامپيوتر موبايل تبلت لب تاپ ( 1392/1/9 )
» دانلود کاملترین برنامه مسیر یاب GRPS آندروید ایران NDrive Nav... ( 1392/1/9 )
» دانلود تقویم سال ۱۳۹۲برای کامپیوتر و موبایل ( 1392/1/2 )
» دانلود مجموعه عظیم کاملترین نقشه ماهواره ای ایران برای Ovi Maps 3.06/3.07/3.08 ( 1392/1/1 )
» جدیدترین نقشه های اوی نوکیا + ovi map . ovi nokia تمام ورژن ها 2013 ( 1391/12/30 )
» تیزر رسمی آلبوم 13 چاوشی رسید ( 1391/12/24 )
» دانلود تقویم فارسی ۱۳۹۲ برای آندروید و جاوا ( 1391/12/24 )
» دانلود سبک ترین تقویم فارسی اندروید - Emrooz v4.0.0 ( 1391/12/24 )
» دانلود نرم افزار تقویم شمسی فارسی برای اندروید ( 1391/12/24 )
» دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام یک هفته به عید ( 1391/12/24 )
» عکس جدید ماشین و منظره و... ( 1391/11/27 )
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

لینکستان

نویسندگان

ADS

درباره ما