اسلایدر

Navitel Navigator 5.0.4.2 For Symbian Signed & Cracked Anna/Belle v3/v5/^3

آپدیت آفلاین نود 32

navitel برای سیمبین


بسیاری از شما با نرم افزار قدرتمند نویتل و قابلیت مسیریابی این نرم افزار آشنا هستید


این نرم افزار برای سیستم عامل های ویندوز موبایل ، اندروید ، سیمبیان ، بادا و آیفون موجود بوده اما متاسفانه در سیستم عامل سیمبیان فاقد امکانات فارسی مناسب برای استفاده از برنامه بود


بالاخره پس از پیگیری ها و ایمیل هایی ، امکان فارسی کردن منو و همچنین صفحه کلید فارسی به صورت رسمی از طرف سازنده ارائه شد (هرچند که منوی فارسی قبل از این نیز قابل استفاده بود و به صورت دستی قابل اضافه کردن بود). برخی ویژگی ها و امکانات جدید نیز به برنامه اضافه شده و پایداری برنامه بیشتر شده و برخی باگ های ورژن قبلی نیز برطرف شده (

ويژگی های جديد در پست بعدی قرار داده شده است

)



ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 - 17:56

فايل ضميمه
نوع فايل: apk Maverick 1.2.0.apk (704.0 كيلو بايت, 19158 نمايش)

ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 24 ارديبهشت 1391 - 17:54

در ادامه مطلب


ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 24 ارديبهشت 1391 - 17:49

firefox 13

دسته بندی : <-CategoryName->

 

DownloadDownload
Latest Version

16.36MB

 


نویسنده: s ali davodi | جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 23:20

نقشه نوکیا سیمبین با فرمان صوتی


برچسب‌ها: gps نقشه جدید آپدیت نوکیا اوی ovi,
ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 22:56

 

Google Maps 6.5.1 با امکانی که گوگل تحت عنوان Google Maps در اختیار دارندگان موبایل قرار داده است می توانید بدون نیاز به داشتن GPS داخلی و با اتصال به Gprs نقشه کشور ها و شهر های مختلف جهان را در اختیار داشته باشید. همچنین با وارد شدن به اکانت Gmail خود امکانات دیگری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ابتدا ‏ نسخه جدید نقشه گوگل ‏ را بر روی تلفن آندرویدی تان نصب کنید. سپس در نرم افزار به گزینه Menu بروید More را انتخاب کنید. در آنجا به قسمت Labs بروید و در آن گزینه Download Map را فعال کنید. ‏
‏برای دانلود نقشه یک شهر ‏کافی است با انگشت بر روی یک نقطه از نقشه شهر مورد نظر را چند لحظه لمس کنید تا یک بالون کوچک باز شود. کنار بالون را که لمس کنید یک صفحه جدید باز میشود. در آنجا می توانید گزینه Download Map Area را انتخاب کنید. حالا تا شعاع ۱۶ کیلومتری از مکانی که انتخاب کرده اید توسط اپلیکیشن دانلود می شود. اگر با اینترنت ای دی اس ال این کار را انجام بدهید می بینید که خیلی سریع و در کمتر از ۵ دقیقه کل نقشه یک شهر را روی تلفن تان دارید. ‏

مدل گوشي : سیستم عامل آندروید
فرمت فایل : apk

حجم دانلود : 5 مگابایت
لينك دانلود : لینک مستقیم


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391 - 18:18

برنامه SkyGrabber یک دانلود کننده افلاین اینترنت ماهواره ای است و شما میتوانید اطلاعات ( movie, music, pictures) که توسط دیگر کاربران اینترنت استفاده و دانلود میشوند را دانلود و بر روی هارد دیسک خود ذخیره کنید. پس شما میتوانید فیلم های جدید بهترین موزیک ها وعکسها را دریافت نمایید. شما نیازی به کانکت شدن به اینترنت ندارید فقط شما باید تنظیمات دیش ماهواره را انجام داده و ماهواره مورد نظر را انتخاب نایید و سپس شروع به دانلود کنید. SkyGrabber یک برنامه بسیار جذاب و کاربر پسند میباشد و داری تنظیمات قابل انعطاف میباشد و اگر شما بخواهید تا بهترین نرم افزارها را به صورت رایگان دریافت نمایید اسکای گربر (SkyGrabber) میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. معمولا انواع مختلفی ارتباط با اینترنت می باشد مانند ( Dial-Up, ADSL, Leased Line) و غیره اینترنت ماهواره ای بیشتر در نقاطی که ناحیه های دور دست قرار دارند و استفاده از اینترنت بصورت دیگر امکان پذیر نیست و یا هزینه های هنگفت را در بر دارد.

مشخصه های اسکای گربر :
- شما به راحتی اطلاعات را بر اساس نیاز خود طبقه بندی و فیلتر انجام میدهید ( mp3, avi, mpg)
- شما میتوانید حتی اطلاعات را براساس  آدرسهای  ای پی و مک (IP, MAC) فیلتر انجام دهید.
- همزمان میتوانید از این برنامه استفاده کرده و به اینترنت وصل باشید
- نشان دادن مراحل دانلود
- پشتیبانی Kazza, Gnutella
- به راحتی با بسته های ( TCP, GPE, IP, MPE) کار میکند
- پشتیبانی از  سیستم عامل های (

Windows 95/98/Me/NT/2000/XP/Vista)

حجم دانلود : 3.8 مگابایت
لينك دانلود : لینک مستقیم


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 9:44

رایت دی وی دی با Sonne DVD Burner v4.3.0.2090

دسته بندی : <-CategoryName->

Sonne DVD Burner 4.3.0.216 نرم افزاریست که می تواند در این زمینه بسیار راه گشا باشد. ابزار قدرتمند و مفید که توانایی رایت انواع دی وی دی فیلم ها را داشته و می تواند فرمت های مختلف را پشتیبانی کند. این ابزار سریع همچنین از واسط کاربری ساده اما جذابی بهره می برد که به کاربران کمک می کند تا راحت تر به خواسته های خود دست پیدا کنند.

این ابزار جالب قابلیت این را دارد که ویدئوها را ابتدا Capture کرده و سپس به صورت مستقیم و طی فرآیند تبدیل به یک دی وی دی تبدیل کند ؛ طوری که خروجی قابلیت پخش برروی انواع پلیرهای خانگی را نیز داشته باشد. در طول ساخت دی وی دی فیلم کاربر می تواند با استفاده از امکاناتی که در نرم افزار Sonne DVD Burner قرار داده شده است برای هریک از فیلم هامنویی اختصاصی هم طراحی و سپس رایت کند تا در هنگام مشاهده کاربر بتواند به سادگی از منوها فیلم ها را مدیریت کند.

این نرم افزار همچنین قابلیت هایی نظیر رایت انواع ایمیج های رایج و همچنین رایت دی وی دی هایی که به اصطلاح Rip شده و برروی هارددیسک ذخیره شده اند را دارا می باشد. می بینیم که یک نرم افزار شاید در نگاه اول بسیار ساده و کوچک باشد اما همین ابزارها هم گاهی می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sonne DVD Burner :
- ساخت دی وی دی فیلم
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج
- قابلیت ساخت منو برای فیلم ها
- امکان رایت ایمیج ها
- قابلیت رایت فولدرهای VIDEO_TS که در دی وی دی ها استفاده می شوند
- قابلیت رایت مستقیم از Capture کردن فیلم ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

حجم دانلود : 53 مگابایت
لينك دانلود : لینک مستقیم

 


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 9:39

نرم افزار Sis 2 siSx & Jar Converter قادر است تا برنامه ها و بازی هایی را که در فرمت SIS هستند را به فرمت JAR تبدیل کند تا در گوشیهایی که از سیستم عامل جاوا پشتیبانی می کنند قابل اجرا باشند. در واقع می توان این نرم افزار را به نوعی مبدل فایلهای SIS به JAR دانست. طریقه ی کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده فقط کافیست ابتدا فایل SIS مورد نظرتان را وارد نرم افزار کنید و سپس با انتخاب فرمت JAR عملیات تبدیل را انجام دهید. که در اینصورت با انتقال فایل JAR بدست آمده به گوشی موبایل خود می توانید آنرا در گوشی نصب و اجرا کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا برنامه ها و بازیهایی را که در فرمت SIS هستند را علاوه بر فرمت JAR به دو فرمت SISX و JAD تبدیل نمایید که هر کدام از این فرمتها در گوشیهای خاصی قابل استفاده هستند.

برخی از امکانات این نرم افزار:
-
قابلیت تبدیل نرم افزارها و بازیهای سیمبیان به جاوا.
- امکان اجرای فایلهای تبدیل شده در گوشیهای جاوا.
- داشتن کیفیت مناسب نرم افزارها و بازیهای تبدیل شده.
- امکان تبدیل فرمت SIS به JAR.
- امکان تبدیل فرمت SIS به SISX.
- امکان تبدیل فرمت SIS به JAD.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم کم.
- کاربرد آسان.
- و …

حجم دانلود :

1.8 مگابایت

لينك دانلود :

لینک مستقیم
نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 9:34
Boilsoft-Video-Splitter-v6

برخی اوقات پیش می آید که بخواهید قسمتی از یک فیلم یا موسیقی را جدا کنید. مثلا شاید بخواهید قسمتی از فیلم مورد علاقه تان را روی گوشی موبایل خود داشته باشید یا بخشی از یک آهنگ را جدا کرده و به عنوان آهنگ زنگ موبایل خود انتخاب کنید و یا برای قرار دادن یک فیلم سینمایی بر روی سی دی، آن را به قسمت های کوچک تری تقسیم کنید. این ها مواردی است که اغلب کاربران با آن مواجه می شوند. یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مرتبط با این کار، نرم افزار Boilsoft Video Splitter است.

این برنامه ابزار بسیار خوب برای ویرایش و بریدن فایل های ویدئویی بزرگ با فرمت های مختلف است که با مشخص کردن بازه ای مشخص، می توانید قسمت مورد نظرتان را از فایل های ویدئویی یا صوتی برش دهید و خروجی جدید آن را بگیرید. تنها کافیست تا فایل مورد نظرتان را در برنامه اجرا کرده و بخش مورد نظرتان را جدا کنید. سرعت بالا در جداسازی فایل های ویدئویی و صوتی از ویژگی های مفید این نرم افزار قدرتمند است.

همچنین از دیگر ویژگی های این برنامه این است که قطعه های بردیده شده از فایل ها توسط این برنامه بدون هیچ افت کیفیتی قابل ذخیره سازی می باشند و کاربران هیچ گونه نگرانی بابت کیفیت فایل های خروجی نخواهند داشت. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های بزرگ تا حجم ۲ گیگابایت را به قطعات کوچکتری تقسیم نمائید. این برنامه دارای محیط کاربری کاربرپسند و ساده ای بوده و کار با آن توسط تمامی کاربران لذت بخش خواهد بود. نرم افزار Boilsoft Video Splitter بر روی تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب و اجرا می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Boilsoft Video Splitter 6.33:

- سرعت سریع در پردازش تصویر بدون کوچکترین افت کیفیت
- محیط کاربری ساده و کاربرپسند
- جداسازی فایل های صوتی و تصویری در اندازه های محتلف
- سرعت بالا در جداسازی فایل های ویدئویی و صوتی
- امکان تقسیم فایل های ویدئویی بزرگ تا حجم ۲ گیگابایت
- پشتیبانی از فایل های ویدئویی AVI ،Divx ،MPEG-4
- امکان جداسازی فایل های ASF ،WMV ،WMA
- پشتیبانی از (Real Media(.rm, .rmvb
- پشتیبانی از فایل های ویدئویی MPEG-1 ،MPEG-2 ،VOB
- پشتیبانی از (VCD (.dat
- امکان پشتیبانی از فرمت (۳GP(.3gp, 3g2 مناسب برای گوشی های موبایل
- امکان جداسازی فایل های صوتی با فرمت های MPEG ،MP1 ،MP2 ،MP3
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و …

حجم دانلود :

10.3 مگابایت

لينك دانلود :

لینک مستقیم
نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 9:32

نرم افزار مخفی کردن فایل در آندروید Hide It Pro v2.9

23483931425074142430 مخفی کردن فایل در آندروید Hide It Pro v2.9

 

ممکن است شما در گوشی خود چیزهای شخصی زیادری داشته باشید که دوست دارید در دسترس دیگران نباشند. نرم افزار Hide It Pro v2.9 این کار را برای شما انجام میدهد. این نرم افزار به راحتی فایلهای شما را پنهان میکند و آن را با امنیت بسیار بالا از دسترس دیگران دور نگه میدارد.

 


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 9:27
Play-With-Pictures

نرم افزار Play With Picture ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت عکس های زیبا و حیرت انگیز با ترکیب عکس های مختلف خود به یکدیگر می باشد. توسط این نرم افزار می توانید عکس ها را درون نرم افزار وارد کرده و به عکس ها افکت اضافه نمایید و به آسانی تکه هایی از عکس های دیگران را بریده و به عکس خود اضافه نمایید و عکس های ساخته شده را توسط ایمیل برای دوستان و آشنایانتان ارسال نمایید. این نرم افزار در چند دقیقه و سه مرحله ساده کار طراحی خود را تمام می کند و هیچگونه محدودیتی برای تعداد عکس ها وجود ندارد. با Play With Pictures می توانید عکس های یادگاری از تعطیلات و ایام ویژه، کارت های تبریک و دعوتنامه و عکس های بامزه برای دوستان و خانواده خود ایجاد کنید. با استفاده از email ،FaceBook ،MySpace ،Photobucket و Fliker عکس های خود را منتشر کرده و یا چاپ کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Play With Pictures v1.0.9:
- امکان کشزیدن عکس ها از هر جایی به درون نرم افزار
- تواناییاضافه کردن افکت، متن، حباب و …
- قابلیت انتشار توسط ایمیل
- عدم محدودیت در تعداد عکس های مورد استفاده
- بدون نیاز به ویرایش
- جدا کردن تکه هایی از عکس های دیگر و اضافه کردن به عکس خود
- و …

حجم دانلود :

17 مگابایت

لينك دانلود :

لینک مستقیم
نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 9:6
All-Radio-3.02

رادیو در سراسر جهان علاقه مندان خاص خود را دارد زیرا تنوع پخش برنامه ها در آن بسیار زیاد است و برای همه ی سلیقه ها ایستگاه خاصی وجود دارد. البته امروزه با پیشرفت فناوری و وسایل ارتباطی دیگر نیازی نیست که افراد حتمآ یک گیرنده رادیویی داشته باشند تا بتوانند امواج آن را دریافت کنند بلکه فقط با اتصال به اینترنت و مراجعه به سایت های پخش رادیو آنلاین و یا استفاده از نرم افزارهای گیرنده رادیویی، می توانند با انتخاب کشور و ایستگاه مورد نظر خود به برنامه های در حال پخش از سوی آن شبکه گوش دهند. از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید به راحتی و با معمولی ترین سرعت اینترنت به برنامه های در حال پخش از سوی شبکه های مختلف رادیویی در سرتاسر جهان گوش کنید.

نرم افزار All-Radio قادر است تا امواج رادیویی بیش از ۲۵۰۰ شبکه ی رادیویی موجود در سرتاسر جهان را دریافت کند و نیز برنامه های در حال پخش از آنها را برایتان پخش کند. فقط کافیست که شما کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس در میان لیست ایستگاههای موجود آن کشور بر روی هر کدام از آن ها کلیک کنید که با اینکار پس از چند ثانیه برنامه های در حال پخش از آن شبکه به گوش می رسد.

علاوه بر این شما می توانید موزیک های در حال پخش و به طور کلی صدای در حال پخش از شبکه مورد نظر خود را با کیفیت های مختلف در فرمت MP3 ظبط کنید تا برای همیشه آن را در هارد کامپیوتر خود داشته باشید. همچنین این نرم افزار علاوه بر دریافت شبکه های رادیویی قادر است تا بیش از ۱۲۰۰ کانال تلویزیونی موجود در ۱۰۰ کشور جهان را نیز دریافت کند و برنامه های پخش شده از آن ها را برایتان به نمایش در آورد. در این قسمت نیز شما می توانید برنامه های در حال پخش را در یک فایل تصویری کیفیت بالا ظبط و ذخیره کنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان ذخیره سازی شبکه ها و کانال ها مورد علاقه کاربر در قسمت Favorites اشاره کرد.

برخی از امکانات این نرم افزار:
۱٫ گوش دادن به برنامه های رادیویی ۲۵۰۰ کشور جهان
۲٫ امکان ظبط و ذخیره سازی موزیک ها و صدا های در حال پخش از شبکه های رادیویی
۳٫ امکان مشاهده ی ۱۲۰۰ کانال تلویزیونی موجود در ۱۰۰ کشور جهان
۴٫ قابلیت ظبط و ذخیره سازی برنامه های در حال پخش از کانال های تلویزیون
۵٫ ظبط صدا ها در فرمت MP3 با کیفیت های مختلف
۶٫ قابلیت تغییر مد صدای در حال ظبط (استریو ، منو و …)
۷٫ داشتن چندین مدل اسکین مختلف و تغییر رنگ ظاهر نرم افزار
۸٫ پشتیبانی از چندین زبان مختلف
۹٫ داشتن صوت سنج مربوط به ظبط صدا
۱۰٫ امکان تغییر پروکسی
۱۱٫ قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
۱۲٫ داشتن محیط زیبا و کاربرپسند
۱۳٫ سازگار با ویندوز های مختلف

حجم دانلود :

5.2 مگابایت

لينك دانلود :

لینک مستقیم
نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 9:5

نقشه GPS آفلاین شهرهای ایران

دسته بندی : <-CategoryName->

 



ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391 - 11:46

نرم افزار مکان یاب Sygic GPS

دسته بندی : <-CategoryName->

حتما با برنامه هایی نظیر Navitel و Garmin که از قدرتمندترین برنامه های GPS و رهیاب موبایل هستند کار کرده اید. Sygic هم محیطی کاملا مشابه برنامه های یاد شده دارد و به تازگی به همراه نقشه ایران برای سیستم عامل Android منتشر شده است . از ویژگی های این برنامه می توان موارد زیر را نام برد :

- نقشه آفلاین راه ها و اکثر شهر های بزرگ ایران نظیر : تهران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز
- امکان مسیر یابی و نویگیشن
- نقشه های سه بعدی
- امکان اجرا بر روی گوشی و تبلت ها
- راهنمای گویا به زبان فارسی
- دارای بسیاری از رستوران ها ، پمپ بنزین ها ، پارک ها ، بیمارستان ها ، مدرسه ها و …
- امکان سرچ فارسی و فینگلیش

جهت مشاهده توضیحات بیشتر و همچنین آموزش نصب و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

قابل نصب و اجرا بر روی سیتم عامل آندروید ۲٫۱ به بالا

نحوه نصب

بعد از نصب فایل اصلی برنامه مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

۱- Sygic_Base_File_Multi.Language و Sygic_Iran.Map را از حالت فشرده خارج کنید.
۲- از Sygic_Iran.Map فولدر irn.rh.2013.01 را در فولدر Aura/Maps که در Sygic_Base_File_Multi.Language میباشد را کپی کنید.
۳- حال فولدر Aura که شامل محتویات نقشه و فایل های پایه میباشد را درون مموری کارت خود کپی کنید و نرم افزار را اجرا کنید.(گوشی های دارای حافظه داخلی میباشند، فولدر Aura  را درون مموری داخلی کپی کنید)

اگر برنامه در حین اجرا روی ’initializing’ یا ‘connecting’ ایستاد و فریز شد:
۱- از قسمت Setting گوشی GPS رو غیر فعال کنید.
۲- برنامه را اجرا کنید.
۳- وقتی نرم افزار یا موفقیت اجرا میشود از شما درخواست فعال سازی GPS را دارد ، حال GPS را روشن کنید.
۴- حال با دکمه Back به نرم افزار بر گردید و شروع به کار کنید.

_______________

توجه : رمز فایل های مربوط به سال های 1388 و 1389 عبارت www.p30lords.com می باشد و رمز پست های مربوط به سال 1390 تا کنون عبارت www.behtarin.com می باشد



 


نویسنده: s ali davodi | چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391 - 11:34

                                                                 

آیفون حجم : 2.41 MB

                           جاواحجم : 351.05 KB              آندروید حجم : 94.8 KB

پسورد:www.matindownload.ir

  


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 24 فروردين 1391 - 9:22
SlideIT Keyboard v4.0

نرم افزار کاربردی است که امکانات یک صفحه کلید پیشرفته را بری گوشی های آندروید فراهم می سازد. این نرم افزار به شما در تایپ سریع در قسمت های مختلف گوشی کمک فراوانی می کند. یکی از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از ۴۵ زبان دنیا می باشد که زبان فارسی نیز جز یکی از آنها به حساب می آید. این نرم افزار با تمامی نسخه های آندروید سازگاری دارد.

- پشتیبانی از ۴۵ زبان دنیا به همراه زبان فارسی
- تایپ سریع
- دسترسی آسان در بخش های متخلف گوشی
- همراه داشتن چندین پوسته متفاوت
- امکان تبدیل گفتار به توشتار
- قابل نصب بروی تمامی نسخه های آندروید
و…

حجم دانلود : 1.50MB

 


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 16:2
Android-Seven-Best-Launcher2_Androidiha34526

این برنامه محیط ویندوز۷ را به صورت بسیار زیبایی شبیه سازی نموده است. از ویژگی های این برنامه می توان به : خارج کردن فایل های zip از حالت فشرده, فایل منیجر اختصاصی ویندوز۷, پشتیبانی از تمام رزولیشن ها, قابلیت تنظیم کوچکی یا بزرگی آیکون ها همراه با جزییات و… اشاره کرد.

مارك گوشي : همه گوشی ها
مدل گوشي : سیستم عامل اندروید
پسوند فايل : apk

حجم دانلود : 900 کیلوبایت


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 15:56
Jaxtrsms

تا بحال سرویس های زیادی در زمینه ارسال رایگان sms ارائه شده که هرکدام محدودیت هایی دارند . برخی از آنها مبلغی را در ازای خدمات دریافت می کنند و برخی دیگر فقط امکان ارسال پیام به یک یا چند کشور خاص را دارند.
JaxtrSMS یک سرویس جدید از موسس هاتمیل ، Sabeer Bhatia است که اجازه می دهد تا شما پیام کوتاه رایگان به هر تلفن همراه در سراسر جهان ارسال کنید و مهم تر از آن شما می توانید این اس ام اس را با استفاده از شماره خود ارسال کنید.

شما نیاز به ثبت نام و دانلود و نصب نرم افزار JaxtrSMS بر روی تلفن همراه خود برای شروع به ارسال SMS دارید. این نرم افزار برای اندروید ، ios ، بلک بری ، جاوا ، سیمبین ، و گوشی های نوکیا در دسترس است. در ابتدا شما باید با استفاده از شماره تلفن همراه خود در سایت JaxtrSMS ثبت نام کنید و سپس حساب خود را با لینکی که به تلفن همراه شما ارسال می شود تایید کنید.
هنگامی که شما شماره را تایید کردید ، می توانید شروع به ارسال SMS رایگان به سراسر جهان کنید. یکی دیگر از ویژگی های خوب این برنامه این است که شما می توانید برای ارسال SMS به طور مستقیم هر کدام از مخاطبین تلفن همراه خود انتخاب کنید.

مارك گوشي : گوشی های اندروید

مدل گوشي : نسخه 2.1 به بالا
پسوند فايل :APK

حجم دانلود : 535 کیلوبایت


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 15:51
widgetlocker-lockscreen

  روش های زیادی برای تغییر قفل صفحه آندروید وجود دارد اما شما به کمک ویجت فوق العاده WidgetLocker Lockscreen شما به آسانی می توانید روش قفل شدن صفحه گوشی خود را تغییر دهید و به چندین شکل مختلف نمایش دهید.

مارك گوشي : آندروید

پسوند فايل : apk

حجم دانلود : 2 مگابایت


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 15:49

دسته بندی : <-CategoryName->

اگه از گوشی های اندروید استفاده میکنید باید بگم که این برنامه یکی از ملزومات گوشی شما باید باشه. به طور خلاصه باید بگم یک تقویم ایرانی، اسلامی به همراه ساعات شرعی و قبله نمای کامل و ایده آل که نیاز هر کاربری رو برطرف میکنه و توسط دوست عزیزمون آقا کیا تهیه شده.

ویژگی های برنامه :

- سادگی کار با برنامه به علت شبیه بودن به محیط ساعت اصلی آندروید
- دارای ۳ ویجت مختلف
- تقویم شمسی، قمری و میلادی
- نمایش تمام مناسبت های تعطیل و غیر تعطیل شمسی و قمری و میلادی
- قطب نما و قبله نما
- محاسبه و نمایش زمان اذان
- زنگ بیدار باش نماز با آپدیت اتوماتیک زمان اذان

مارك گوشي : گوشی های اندروید
مدل گوشي : نسخه 2.1 به بالا

پسوند فايل : APK

حجم دانلود : 3.59 مگابایت


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 15:41

مرورگر وب سریع، استفاده آسان و سفارشی، با امنیت و ویژگی های حفظ حریم خصوصی و ایمن برای استفاده در گوشی و تبلت های اندرویدی

امکانات :
صفحه نمایش بسیار جذاب
مرور سایت های مورد علاقه خود با حداقل تایپ ممکن
همگام سازی : دسترسی هیستوری مرورگر، بوک مارک ها، کلمات عبور و بازکردن زبانه ها از هر دستگاهی
سفارشی کردن سریع و آسان مرورگر
استفاده راحت و آسان از زبانه ها

تغییرات :
رابط کاربری و ویژگی های جدید، برای تبلت ها
اجرای سریعتر
اضافه شدن پشتیبانی از قابلیت دوربین زنده در وب
تایید فرم های HTML5

مارك گوشي : گوشی های اندروید
مدل گوشي : نسخه 2.0 به بالا
پسوند فايل : APK

حجم دانلود : 14.1 مگابایت


نویسنده: s ali davodi | یک شنبه 13 فروردين 1391 - 15:27
Perfect-Viewer

Perfect Viewer نرم افزاری برای نمایش عکس و کامیک حرفه ای میباشد. با کمک این نرم افزار، عکس های خود را با کیفیت و سرعت بالاتری ببینید. از فرمت های عکس JPEG,PNG,GIF,BMP پشتیبانی میکند. همچنین میتواند عکس ها را در ۵ حالت Full size, Fit Screen, Fit Width, Fit Height, Fixed size برای شما و به دلخواه شما نمایش دهد. قابلیت نمایش به صورت SLide Show را نیز دارد.

مارك گوشي : اندروید
مدل گوشي : همه گوشی ها
پسوند فايل : apk

حجم دانلود : 1,8 مگابایت
لينك دانلود : مستقیم - کمکی


نویسنده: s ali davodi | شنبه 12 فروردين 1391 - 18:43

با توجه به پیشرفت اندروید و برنامه های بسیار متنوع آن و زیاد شدن گوشی های اندرویدی در بین مردم برنامه های آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است . در این پست سایت بزرگ ای افـ دانلود مجموعه ای از بهترین برنامه های اندروید را که آخرین بروز رسانی آنها می باشد یکجا جمع کرده و در اختیار کاربران قرار داده است باشد که بتوانند از این مجموعه برنامه های اندروید در گوشی های خود لذت ببرند. لیست تمام برنامه های موجود در این مجموعه در لینک زیر قرار داده شده است.

آخرین بروز رسانی برنامه های این مجموعه: ۱۳-۰۱-۲۰۱۲

 برای دیدن لیست برنامه های این مجموعه به ادامه مطلب مراجعه کنید

پسوند فايل : apk

حجم دانلود : 67 مگابایت

لينك دانلود : مستقیم - کمکی


ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | شنبه 12 فروردين 1391 - 18:19

مجموعه نرم افزار جاوا java-software

دسته بندی : <-CategoryName->

این مجموعه یک مجموعه کامل از نرم افزارهای جاوا می باشد که قابلیت اجرا بر روی تمام گوشی ها را دارد.
این مجموعه شامل:
آنتی ویروس، پلیر صوتی و تصویری، بلوتوث و اینفرارد، فشرده ساز، نرم افزارهای فارسی، مدیریت فایها، همراه بانک، اینترنتی، مذهبی، آموزشی، اس ام اس، آفیس و پی دی اف، پسوورد و رمزگذاری، عکس و ویرایشی، و ابزاری

مارك گوشي : همه مارک ها
مدل گوشي : همه مدل ها
پسوند فايل :java & jar

حجم دانلود : 85 مگابایت



نویسنده: s ali davodi | شنبه 12 فروردين 1391 - 18:8


حجم دانلود : 10 مگابایت

توضیحات در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | شنبه 12 فروردين 1391 - 10:3

دیگه نگران ویروس اتوران USB نباش!!
حتما تا بحال سیستم شما آلوده به سیستم Autorun شده و یا درباره آن شنیده اید ، اگر بدنبال نرم افزار و ابزار امنیتی هستید که جلوی ورود این ویروس و آلوده شدن سیستم شما را بگیرد ، Bitdefender USB Immunizer یکی از بهترین راه حل ها می باشد. ویروس Autoran اکثرا توسط اجرای خودکار (Autorun)حافظه های فلش سیستم ها را آلوده می نماید و نرم افزار USB Immunizer برای محافظت از سیستم و حافظه فلش (USB Flash Memory)شما ،‌ تمام فعالیت های Autorun حافظه های فلش را بلاک می نماید . به گفته سایت سازنده ، این نرم افزار تمام فعالیتهای ویروسهای Autorun که از فایل Autorun.inf برای آلوده نمودن سیستم ها استفاده مینماید ، بلاک میکند.

برخی از ویژگی های Bitdefender USB Immunizer
محیط رابط کاربری چند زبانه
پشتیبانی از انواع فرمتها سیستمی ویندوز نظیر FAT32 , FAT16 , FAT12 , eXFAT و NTFS
بطور کلی الگوریتمی جدید در جهت مقابله با Autorun.inf
محافظت خودکار از حافظه های فلشی که به سیستم متصل شوند (اختیاری ، در صورت انتخاب)

حجم دانلود : 1 مگابایت



نویسنده: s ali davodi | جمعه 11 فروردين 1391 - 21:4

دانلود نرم افزار ESET NOD32 Antivirus 5

دسته بندی : <-CategoryName->

حجم دانلود : 48 و 52 مگابایت

                                

                 نسخه 32 بیتی                     نسخه۶۴ بیتی     

توضیحات در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | جمعه 11 فروردين 1391 - 20:52

TrustPort USB Antivirus  یک نرم افزار امنیتی و ضدویروس مخصوص فلش مموری USB

شمااست . این نرم افزار قادر خواهد بود تا عامل های مخرب مثل ویروس، تروجان، کرم، نرم افزارهای جاسوسی، انواع بد افزار و …  را شناسایی کرده و از میان ببرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TrustPort USB Antivirus 2012 12.0.0.4828 Final  :
- از بین بردن انواع ویروس،تروجان،کرم اینترنتی و…
- نظارت و بررسی زنده و لحظه از حافظه USB هنگام اتصال به سیستم ها
- دارای بروزرسانی اینترنت برای آپدیت های جدید
- بررسی داده های در حال نقل و انتقال تا از انتقال ویروس جلوگیری شود
- سازگاری با تمام حافظه های USB استاندارد
- امکان قفل نمودن اطلاعات درون حافظه برای جلوگیری از سرقت
- توانایی حذف غیرقابل بازیابی اطلاعات روی حافظه
- توانایی شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب

حجم دانلود : 102 مگابایت
لينك دانلود : مستقیم - کمکی


نویسنده: s ali davodi | جمعه 11 فروردين 1391 - 20:49

آپدیت آفلاین نود Update Offline Nod32 ۳۲

دسته بندی : <-CategoryName->

تاریخ آپدیت : ۲۰۱۲/۰۲/۱۱

قابل توجه دوستانی که همیشه به اینترنت دسترسی ندارند و یا خواهان آن هستند که وقت زیادی برای آپدیت آنتی ویروس خود نگذارند. دیگر نگران نباشید. توسط این آپدیت آفلاین یا اضافه کردن دیتابیس به نود ۳۲ ( ESET nod32 Offline Update ) شما میتوانید از گرفتارشدن به انواع ویروسها و تروجان ها آسوده خاطر باشید. برای دانلود و آموزش نصب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.آپدیت آفلاین نود32 ، 6876 Update Offline Nod32

روش فعال سازی آپدیت آفلاین در ورژن ۵ :

  1. ابتدا ویندوز را ریستارت کنید دکمه F8 را پشت سر هم می زنیم تا صفحه ای سیاه رنگ می اید با کلید های جهت دار قسمت safe mode را انتخاب کرده ودکمه enter را می زنیم . بدین ترتیب وارد بخش safe mode می شویم حال در قسمت run منوی استارت regedit را تایپ کنید بعد دکمه ok را می زنیم حال وارد بخش رجیستر می شویم
  2. به مسیر زیر برید:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ESET\ESET NOD32\CurrentVersion\Info
  3. فایل PackageFeatures رو باز کنید و عدد ۳ رو به ۱ تغییر بدهید.

روش استفاده و به روز رسانی :

  1. فایل قرار داده شده روی سایت را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
  2. فولدر ESET Update را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.
  3.  در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.
  4. به قسمت Update‌ بروید.
  5. بر روی Edit کلیک کنید.
  6. مسیر فایلهای Update مانند C:\ESET Update را وارد کرده و بر روی  Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
  7. در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.
  8. برنامه بدون مشکل و به روز می شود.
  9. حجم دانلود : 49 مگابایت


نویسنده: s ali davodi | جمعه 11 فروردين 1391 - 20:47

YouWave for Android یک برنامه برای علاقمندان و هوارداران و اشخاصی که یکی از گوشی

های آندروید دارند می باشد. توسط نرم افزار YouWave for Android شما می توانید بازی ها و نرم افزار و در کل هرچیزی که برای سیستم عامل آندروید می باشد را در کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید.شما می توانید با کمک این نرم افزار بازی ها و نرم افزار های خود را تست کنید و در صورت راضی بودن از بازی و نرم افزار آن را برروی گوشی خود نصب کنید.ر این نرم افزار می توانید هزاران نرم افزار و آندروید مارکت را اجرا نمایید . این نرم افزار به راحتی نصب می شود ، به آسانی اجرا و خیلی راحت می شود نرم افزارها را در برنامه ریخت و اجرا کرد .از ویژگی های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از Android 2.3 ، اجرا بر روی سیستم عامل های XP/Vista/7 32/64 bit ، شبیه سازی عملکرد کارت SD ، حالت ذخیره سازی ، پشتیبانی از بازی های آنلاین چند نفره چرخش پویا تصویر (عمودی یا افقی ) ، کنترل صدا ، و خیلی از موارد دیگر اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار:

- پشتیبانی از Android 2.3 Gingerbread
- شبیه سازی عملکرد کارت SD
- امکان انجام بازی های آنلاین چندنفره
- دارای کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر
- و …

راهنمای نصب:

۱- نرم افزار را نصب کنید.
۲- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
۳- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید.
۴- نرم افزار را اجرا کنید.

حجم دانلود : 102 مگابایت
لينك دانلود : مستقیم - کمکی


نویسنده: s ali davodi | جمعه 11 فروردين 1391 - 19:26

برنامه (WinRAR 4.20 Beta 2 ) نرم افزار مدیریت آرشیوهای فایلهای RAR برای سیستم عاملهای Win32, Linux, Mac می باشد که این امکان را برای شما فراهم می اورد تا بتوانید تا محتوای مورد نظر خودرا ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر ازآنچه فایلهای زیپ می توانند، فشرده نمایید. WinRAR ابزار فشرده سازی قدرتمندی است با عملکردهای اضافی سازگارشده متنوع که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا ازاطلاعات خود پشتیبان گرفته، اندازه ضمیمه های ایمیل را کاهش داده، فایلهای RAR‌،ZIP وسایر فایلهای دانلودی از اینترنت را ازحالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت فایل RAR و ZIP ایجاد نمایید. با داشتن قابلیت آرشیوهای کوچکتر ، این نرم افزار اغلب سریعتر از دیگر رقبا در این زمینه و یک قدم جلوتر از آنان می باشد. این ویژگی نرم افزاردر فضای دیسک شما و هزینه های انتقال و زمان کار صرفه جویی می نماید. WinRAR برای فایلهای چند رسانه ای گزینه ای ایده آل می باشد، ودارای الگوریتم ویژه فشرده سازی فایلهای مالتی مدیا و اجرایی و کتابخانه های اشیا بسیار کار آمد می باشد.

بخشی از قابلیتهای کلیدی نرم افزار WinRAR 4.20 Beta 2 :

- سرعت بالای فشرده سازی فایلهای مختلف
- صرفه جویی در فضای دیسک و هزینه های انتقال* پشتیبانی کامل از آرشیوهای زیپ و RAR وقابلیت خارج کردن از حالت فشرده آرشیوهای فرمتهای CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z
- بهره گیری از واسطی گرافیکی فعال با استفاده از موس و منوها وهمچنین خط فرمان
- ساده تر بودن Wizard‌برنامه از سایر نرم افزارهای مشابه
- استفاده از استاندارد قدرتمند رمزگذاری AES با بهره گیری از کلید ۱۲۸ بیتی
- پشتیبانی از فایلهای و آرشیوها با اندازه ای تا ۸,۵۸۹ بیلیون گیگابایت
- قابلیت ایجاد آرشیوهای با قابلیت استخراج خودکار و آرشیوهای چندین قسمته
- بازیابی رکورد و قسمتهای مختلف این امکان را می دهد تا حتی آرشیوهای صدمه دیده فیزیک را دوباره سازی نمایی
- پشتیبانی از آرشیوهای با محتوای فایلهایی با نامهای فرمت UTF-8

حجم دانلود : 3 مگابایت


نویسنده: s ali davodi | جمعه 11 فروردين 1391 - 19:21

یک پلاگین بسیار عالی که تمامی قرآن کریم را به صورت دسته بندی شده سوره ها و آیه ها به شما این امکان را می دهد که به سادگی متن قرآن کریم را وارد برنامه ورد نمایید. همچنین این نرم افزار دارای چهار نوع از برترین ترجمه های قرآن به زبان های انگلیسی، فارسی و فرانسه که آنها را نیز برای شما نصب می نماید. بعد از نصب کافیست که برنامه ورد را باز نموده و از منوی add-ins گزینه Al-Quran را کلیک نمایید و در پنجره که باز می شود شماره سوره و آیه و همچنین نوع ترجه دلخواه را انتخاب نمایید.

حجم دانلود : 3 مگابایت


نویسنده: s ali davodi | جمعه 11 فروردين 1391 - 19:17

 

برنامه Microsoft Office 2010 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.تمامی کاربران دانلودها برای اولین بار میان سایت های ایرانی از هم اکنون می توانند Microsoft Office Professional 2010 را که نسخه Plus آن هست را با لینک مستقیم به طور رایگان دریافت نمایند.تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

نرم افزارهای گنجانده شده در این مجموعه عبارتند از Access 2010، Excel 2010، OneNote 2010 Outlook 2010، PowerPoint 2010، Project 2010، Publisher 2010، SharePoint Designer 2010، SharePoint Workspace 2010، Visio 2010 و Word 2010.

 

این نسخه اکتیو شده و کرک شده میباشد و نیاز به کرک ندارد


نویسنده: s ali davodi | جمعه 11 فروردين 1391 - 19:14

بسیار سبک !!!
برنامه Ashampoo Office 2010 نرم افزار بسار سبک و عالی برای استفاده در اکثر کامپیوتر ها و لب تاپ ها میباشد و این برنامه میتواند تمام فایلهای افیس مایکروسافت را باز کند وخود را با مایکروسافت آفیس هماهنگ کند ؛ این نکته برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی دارد ، چراکه قادرند با استفاده از این ابزار همان کارهایی که با محصول مایکروسافت انجام می داده اند در را محیطی جدید و متفاوت تجربه کنند. آسان بوده استفاده از نرم افزار و واسط کاربری جذاب نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار به شما می رود. بسته نرم افزاری Ashampoo Office به تناسب حجم کمتری هم نسبت به Microsoft Office نیز دارد. سرعت بالا در اجرای تمامی ابزارهای موجود در این بسته ، امکان نصب بروی Flash USB برای اجرا در هر سیستمی و امکان تبدیل به PDF به صورت مستقیم در نرم افزار از دیگر خوصیات این بسته نرم افزاری به شمار می رود.
قابلیت کلیدی نرم افزار Ashampoo Office 2010:
- واسط کاربری جذاب نرم افزار
- سازگاری با نرم افزارهای موجود در بسته آفیس مایکروسافت
- حجم کمتر نسبت به Microsoft Office
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- امکان نصب برروی فلش دیسک
- سازگاری با فرمت های رایج موجود
- امکان تبدیل به فرمت PDF
- سرعت بالاتر در اجرا و عملکرد نرم افزار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

حجم این نرم افزار ۱۳۰ مگابایت میباشد که گروه علی تکنو دانلود آن را به صورت فشرده ۴۳ مگابایت برای شما آماده نموده است

حجم دانلود : 44 مگابایت


نویسنده: s ali davodi | جمعه 11 فروردين 1391 - 18:56

نرم افزاری که کامپیوتر شما را به تلسکوپی مجازی تبدیل می کند، تا شاهد بهترین و زیباترین عکس ها از تلسکوپ های فضایی باشید. این برنماه تولید شده توسط بخش تحقیقاتی مایکروسافت بوده و با استفاده از تلسکوپ های Spitzer, Chandra, Hubble این امکان را به شما می دهد تا به تنهایی به سیر در کهکشان بپردازید.

بدون نیاز به کرک!

حجم دانلود : 54.21 مگابایت


نویسنده: s ali davodi | جمعه 11 فروردين 1391 - 18:35

مجموعه بازی های نوکیا – Nokia N8 games

دسته بندی : <-CategoryName->

n8یکی از جدیدترین و البته محبوب ترین گوشی های حال حاضر نوکیا می باشد که علاوه بر زیبایی ها و امکانات خود اولین گوشی نوکیاست که دارای سیستم عامل سیمبین ۳ می باشد . اپلیکیشن ها و بازی های مربوط به این سیستم عامل بدلیل تازگی ورود ، آنچنان که باید و شاید در دسترس نبوده و کاربرانی که قصد نصب نرم افزار یا گیم بر روی گوشی خود دارند پس از جستجو های پیاپی در موتورهای جستجوگر به نتایج دلخواه خود نمی رسند . از این رو تصمیم گرفتیم برای دسترسی سریع کاربران به مجموعه بازی های تحت این سیستم عامل یک کالکشن عظیم را گرد آوری نماییم و خوشبختانه نتیجه ی آن هم اکنون در اختیار کاربران گرامی ایـ افـ دانلود به صورت رایگان برای دانلود قرار گرفته است .
لازم به ذکر است برنامه های موجود در این پک قابلیت نصب بر روی مدل های Nokia N8 ، Nokia C7 ، Nokia C6 و Nokia E7 را داراست .

مارك گوشي : Nokia
مدل گوشي : N8

حجم دانلود : 448 مگابایت
لينك دانلود : مستقیم - کمکی


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 10 فروردين 1391 - 13:54

 

حتما تا حالا یه نسخه از بازی های Farm Frenzy  که در پی سی مشهور شدند رو بازی کردید. این بازی از جذابیت خاصی برخورداره و به شیوه ای عجیب آدم رو معتاد خودش میکنه.

از این رو این نسخه از بازی روی گوشی های همراه هم وارد شدن تا طرفداران خاص خودش رو در همه جا داشته باشه.

از همین حالا میتونید این نسخه از بازی رو روی گوشی های اندرویدی خودتون انجام بدین.

طریقه نصب :

بعد از نصب بازی پوشه com.alawar.farmfrenzy3 رو به پوشه Android/data خودتون تو SD کارتتون منتقل کنید و از بازی لذت ببرید.

مارك گوشي : گوشی های اندروید
مدل گوشي : نسخه 2.1 به بالا
پسوند فايل : APK

حجم دانلود : 41.21 مگابایت
لينك دانلود : مستقیم - کمکی


نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 10 فروردين 1391 - 13:50

پلیر قدرتمند VLC Media Player 2.0.0 Final

دسته بندی : <-CategoryName->

حجم دانلود : 22 مگابایت
لينك دانلود : مستقیم - کمکی


ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 10 فروردين 1391 - 13:34

حجم دانلود : 4.5 مگابایت
لينك دانلود : مستقیم - کمکی

توضیحات در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب ... نویسنده: s ali davodi | پنج شنبه 10 فروردين 1391 - 13:28

آخرین مطالب

» دانلود آنتی ویروس نود 32 - ESET NOD32 Antivirus - Smart Security 7.0.302. ( 1392/11/9 )
» دانلود درس زبان عمومی 1 مهندسی دانشگاه ( 1392/8/28 )
» ESET NOD32 Antivirus Offline & online Updates new number ( 1392/2/14 )
» تهران ترافیک اندروید ( 1392/1/25 )
» Windows 8 Go Launcher Theme اندروید ( 1392/1/25 )
» ويجت فارسی آب و هوا آندروید ( 1392/1/25 )
» عاشورا ( 1392/1/25 )
» دانلود رایگان نقشه GPS آفلاین شهرهای ایران به فرمت آندروید – Offline GPS City’s Of Iran For Android ( 0/1/1 )
» بهترین مجموعه کامل از نقشه ها و برنامه های Nokia Maps برای گوشی های سیمبین به همراه آموزش نصب (نرم ا ( 1392/1/9 )
» دانلود تقويم 92 براي دكستاپ كامپيوتر موبايل تبلت لب تاپ ( 1392/1/9 )
» دانلود کاملترین برنامه مسیر یاب GRPS آندروید ایران NDrive Nav... ( 1392/1/9 )
» دانلود تقویم سال ۱۳۹۲برای کامپیوتر و موبایل ( 1392/1/2 )
» دانلود مجموعه عظیم کاملترین نقشه ماهواره ای ایران برای Ovi Maps 3.06/3.07/3.08 ( 1392/1/1 )
» جدیدترین نقشه های اوی نوکیا + ovi map . ovi nokia تمام ورژن ها 2013 ( 1391/12/30 )
» تیزر رسمی آلبوم 13 چاوشی رسید ( 1391/12/24 )
» دانلود تقویم فارسی ۱۳۹۲ برای آندروید و جاوا ( 1391/12/24 )
» دانلود سبک ترین تقویم فارسی اندروید - Emrooz v4.0.0 ( 1391/12/24 )
» دانلود نرم افزار تقویم شمسی فارسی برای اندروید ( 1391/12/24 )
» دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام یک هفته به عید ( 1391/12/24 )
» عکس جدید ماشین و منظره و... ( 1391/11/27 )
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد

لینکستان

نویسندگان

ADS

درباره ما